cs_ Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 (endret) Det er nok veldig opp til deg og hvilke spill du foretrekker. Jeg har bokstavelig talt ikke rørt Wii på over ett år, som jeg anser som "sløsing" ettersom det så vidt er et nevneverdig spill på *host*leketøyet*host* -- konsollen. PS3 har jeg heller ikke spilt mye, men kjøp som MGS, LittleBigPlanet osv. gjør at jeg kan leve med meg selv. Ta for deg alle de eksklusive titlene du har tenkt deg på den planlagte konsollen. Hvis det er over 3-4 ville jeg vurdert det. Endret 14. mai 2009 av Syvertsen Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. mai 2009 Del Skrevet 14. mai 2009 I tillegg kan du melde inn at du trenger en harddisk for å kunne laste ned den nye updaten, så får du en 20gb harddisk for 20 dollar. Og hvis du i tillegg plukker med deg et spill når du kjøper den, så får du brukt money-back-kampanjen til microsoft også. Kjøp en xbox 360 og et spill (kun noen spesielle titler trur jeg: halo wars og lips hvertfall) og så får du 450kr igjen, altså et ca gratis spill) Sorry for en rotete post, måtte bare ha meg en pause fra eksamenslesningen. Sorry for feilinformasjon post heter det heller. Den 20gb kampanjen er over for lengt. Samme gjelder money back. Måtte nesten sjekke om denne posten ble skrevet 1. april. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ja, det er vits i å eie flere konsoller. Da får man spilt flere ekslusive spill! Har en Wii til Nintendos spill, og to Xboxer til multi eller 360 exlusive spill. Det som er litt kjekt, er at jeg har fått tre konsoller til samme prisen som en PS3.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Ja, det er vits i å eie flere konsoller. Da får man spilt flere ekslusive spill! Har en Wii til Nintendos spill, og to Xboxer til multi eller 360 exlusive spill. Det som er litt kjekt, er at jeg har fått tre konsoller til samme prisen som en PS3.. PS3: 3295 Wii: 2199 360 Arcade: 1590 1590*2 + 2199 = 5379 5379 != 3295 www.prisguide.no Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Wii: 2499,- 360 Pro: 1499,- Tilsammen: 3998,- På den tiden kostet en PS3 5000 kr. For en uke siden kjøpte jeg en 360 arcade på GameStop for 999 kr. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Hvor i helvette fikk du Pro til 1500,- når PS3en kostet 5000,-? Latterlig! Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 24. mai 2009 Del Skrevet 24. mai 2009 Pc: xxxxx antall kroner, konstant kostnad med nye oppgraderinger hvert år. Ps3: 5500 kr, nye kontrollere og annen hw er eneste kostnad. Disse to har jeg og er meget fornøyd med det utvalget av spill de gir meg. PC må jeg ha uansett så om jeg bygger pc som klarer spill eller ikke spill er bare snakk om en 2000-3000 kr mer. Noen kan kanskje argumentere for at pc ikke er enn spillkonsoll, men forskjellen mellom pc med windows live og steam og f.eks. xbox 360 er ikke stor. Lenke til kommentar
Maerl1d Skrevet 25. mai 2009 Del Skrevet 25. mai 2009 Hvor i helvette fikk du Pro til 1500,- når PS3en kostet 5000,-? Latterlig! Hvor vet jeg ikke, fikk den til jul, men den kostet vel noe slikt. Men selv om den hadde kostet 2500 kr, så hadde jeg fått to konsoller i stedet for en. Den dagen PS3 koster 2000 kr, så skal jeg kjøpe den, men jeg synes ikke den har nok ekslusive spill til at den er verdt 3000-4000 kr. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Synest absolutt det er verdt å kjøpe flere konsoller; Har hatt ps3 i over et år, et bra 2008 og et fantastisk 2009 gjør at den er verdt hver eneste krone, exclusive listen er steinbra, og streamingmulighetene av x264 er bedre enn xbox360. Kjøpte meg wii for 2 uker siden, og har snart spillt gjennom Twilight princess og Mario Galaxy.. ja den var også verdt det, selv om den har litt få bra spill å skilte med, kombinert med forferdelig grafikk som svekker gameplayet på flere spill, er den ikke noe førstevalg, men lett verdt pengene. Sist men ikke minst skal jeg kjøpe meg en xbox360 på sikt, når den er så billig som den er blir det for dumt å ikke kjøpe den for å pløye gjennom gears, mass effect2, fable osv.. ps: er det ikke på tide å legge den jævla pengediskusjonen dø, en skal eie en konsoll i 4-8år, hva f&%n har det å si om en betaler 1-2000 ekstra (avhengig av modell).. Jeg hadde aldri byttet ps3 sine exclusives mot en 1000-1500kroner billigere konsoll, la spillene avgjøre hva en velger! Vi skal være glad for at vi har 3 fantastiske konsoller å velge mellom i denne generasjonen har forøvrig et monster av en pc også, men utvalget av spill begynner å bli begredelig på pc.. Endret 27. mai 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
LasVeggis Skrevet 27. mai 2009 Del Skrevet 27. mai 2009 (endret) Kjøpte meg en Wii på release, runda Twilight Princess osv, men ble fort lite å gjør på. Så bestemte jeg meg for å få den chippet, og da tok ikke det lang tid før Wiien bare ble stående der. Solgte den og gikk over til Xbox 360, og der er jeg fortsatt Blir muligens PS3 på meg snart, kommer en del fristende spill Endret 27. mai 2009 av LasVeggis Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 28. mai 2009 Del Skrevet 28. mai 2009 Det spørs på spilleren om det er sløsing eller ei. Noen spill kommer eksklusivt for ulike konsoller. Og mange av disse kan være veldig bra. Når det er sagt, så tror jeg mange folk med mange konsoller ofte sløser litt. De kjøper gjerne ikke så mange gode spill før de vil ha ny konsoll. Og har gjerne en tendens til å ikke fullføre og spille alt det de faktisk har. Du har PS2. Det er verdens beste konsoll etter min mening, og jeg kan nevne mange spill til den som vil gi deg bakoversveis fordi de er så bra. Og mange av disse finner man brukt til 100-250 kr på GameStop/EB Games. PS3 og 360 eller Wii for den saks skyld, kan bare gå og legge seg. PS2 er ikke overlegent den konsollen med flest høykritiserte spill, og mest salg, uten grunn Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Når det er sagt, så tror jeg mange folk med mange konsoller ofte sløser litt. De kjøper gjerne ikke så mange gode spill før de vil ha ny konsoll. Og har gjerne en tendens til å ikke fullføre og spille alt det de faktisk har. Jeg eier en PS2, en PS3 og en Xbox360, med til sammen sikkert rundt 60 spill (30 Xbox, 20 PS2, 10 PS3), og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har fullført storylinen i singleplayer på ALLE spillene minst en gang. Unntatt Mirror's Edge, som jeg fortsatt sitter med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og er derfor slettet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne punkt 1 i retningslinjene. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
UleDule Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Når det er sagt, så tror jeg mange folk med mange konsoller ofte sløser litt. De kjøper gjerne ikke så mange gode spill før de vil ha ny konsoll. Og har gjerne en tendens til å ikke fullføre og spille alt det de faktisk har. Jeg eier en PS2, en PS3 og en Xbox360, med til sammen sikkert rundt 60 spill (30 Xbox, 20 PS2, 10 PS3), og jeg kan med hånden på hjertet si at jeg har fullført storylinen i singleplayer på ALLE spillene minst en gang. Unntatt Mirror's Edge, som jeg fortsatt sitter med. Det tror jeg så gjerne! Det trenger selvfølgelig ikke gjelde for alle. Jeg eier selv 9 tv-konsoller, 3 håndholdte og rundt 200 nøye utvalgte spill. Alt for mange GODE spill står ufullført, og noen konsoller er dårlig utnyttet. Selvfølgelig har jeg fullført mye av det aller beste. Og har spilt gjennom noen av dem flere ganger, samt skaffet 100% o.l. Men i all hovedsak, kunne jeg klart meg en evighet kun med PS2. Det er utrolig mange superspill til den som man finner brukt på GameStop. Det er ingen grunn til å "rushe" over til next-gen med mindre man med hånden på hjertet kan si man har utnyttet konsollen _nok_. Jeg tror mange følger samme, dumme, tankegangen som jeg har gjort. De har noen gode spillopplevelser fra forskjellige serier, og vil virkelig ikke gå glipp av noe. Men i realiteten ender de opp med mer enn hva de får tid til, og mye av pengene vil virke bortkastet. Jeg har laget en liste over de viktigste titlene som SKAL fullføres. Og jeg har ingen planer om å skaffe meg 360 før denne lista er gjennomkjørt. Noe som vil ta sin tid... Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 29. mai 2009 Del Skrevet 29. mai 2009 Jeg har en ps2 og en ps3 Skal selge ps2 da Lenke til kommentar
DeNile Skrevet 31. mai 2009 Del Skrevet 31. mai 2009 Det blir mindre og mindre forskjell mellom konsollene når det gjelder spillutvalg. Untaket er Wii, men her ser det ikke ut til at hardcore gamere får noe som er verd pengene på en stund. Xbox 360 og PS3 har stort sett de samme spillene og kvaliteten på spillene er også så godt som identiske. Med mindre man føler at man har gått glipp av noe om man ikke har spilt Halo 3, Gears of War eller Fable til Xbox 360 så ser jeg ingen grunn til å ha flere konsoller. Det samme gjelder jo selvsagt PS3 med titler som Metal Gear Solid 4, Killzone 2 og Little Big Planet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå