Zipp0 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Jeg liker ikke raidmax.. grunnen er jo ferdigmod da.. Jeg hadde ferdigmodda kabinett 1 gang. Det var 1. og siste gang.. blei så lei av det. følte meg harry Sier ikke mer enn lian li jeg.. Håper du ikke kjøper raidmax Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Kanskje litt prisforskjell? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 ' date='21/04/2004 : 17:11'] Raidmax er å anbefale, du får masse kabinett til meget lav pris, nå har de tjo også kommet nye modeller. Jeg har selv aluminiums toweret og er fornøyd, bortsett fra den idiotiske fronten(ett lag klar plast, ett lag tynn aluminium og ett lag beige plast. vanskelig å lage fine hull) Men min bror har stål Raidmax og er storfornøyd. de er jo i forskjellige prisklasser. personlig synes jeg at skyhawk er mindre bra. enda værre front enn raidmax alu. masse lys og dill. det du har i avataren der er ganske greit til å være sånn ferdigmodda (raidmax) Bygde sånn til kameraten min. Det var litt "skjørt" siden det var laget av god myk alu. men kabinettet veide jo ikke en dritt, noe som var det mest posotive egentlig.. Lenke til kommentar
solar9 Skrevet 28. september 2004 Forfatter Del Skrevet 28. september 2004 jeg kjøpte meg dette kabinettet fordi jeg har ikke erfaring med modding. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=121159&cks=PRL Lenke til kommentar
SpecialUnit69 Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Jeg har Raidmax nå, og jeg kan si at jeg angrer på det. Døra har en lei tendens til å bli slarkete, da den bare henger fast med en liten plastdings. Jeg har fjerna hele døra på mitt kab. og det funker like bra.... Ellers er det RIMELIG liten plass i det. Hvis du har standard ATX form på HK inni der, får du fort et plassproblem. Hvis du føler for å sette på ny CPU-kjøler får du et problem med plassen mot PSU. Det er SKUMMELT liten plass imellon PSU --> CPU. Det eneste jeg synes er positivt med det er at du kan få mange harddisker inni. Det ser kanskje "flashy" og fett ut på bildene, men jeg syns ikke det var noe særlig. (det har ikke HK skuff heller) Endret 28. september 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 Raidmax kabinettene er ikkje noke spesielt gale med! 1. ferdig moddet til dei som ikkje vil modde sjølv. 2. ganske stilige kabinett. 3. billige. 4. vifte grillene i kabinettet er ganske irriterende. hullene er ganske små og det er ikkje som mykje luft som kommer igjennom. (anbefaler å kutte dei vekk) 5.dei er ganske små og ikkje allverden med plass viss du ligger å roter inn i kabinettet sann som eg gjer dagleg, men det har komt noken typa som er passe store men dei har eg ikkje prøvd. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 5.dei er ganske små og ikkje allverden med plass viss du ligger å roter inn i kabinettet sann som eg gjer dagleg, men det har komt noken typa som er passe store men dei har eg ikkje prøvd. Hvilket raidmax har du da? Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 5.dei er ganske små og ikkje allverden med plass viss du ligger å roter inn i kabinettet sann som eg gjer dagleg, men det har komt noken typa som er passe store men dei har eg ikkje prøvd. Hvilket raidmax har du da? eg har dette! angrer litt på kjøpet siden eg har lyst å modde sjølv. grunnen til at eg kjøpte det var at det var billig og stilig! skulle eg ha kjøpt raidmax i dag, ville eg ha valgt dette. men neste kabinett eg kjøper blir nokk lianli viss eg ikkje finner et anna fint kabinett som går an å modde en god del på! Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ingen ting i veien for å modde noe som er ferdig modda. jeg personlig ville aldri ha kjøpt lian li. skjønner ikke hvorfor alle syns det er så bra. det er jo KJEDELIG Lenke til kommentar
Tonickup Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ingen ting i veien for å modde noe som er ferdig modda. jeg personlig ville aldri ha kjøpt lian li. skjønner ikke hvorfor alle syns det er så bra. det er jo KJEDELIG lurte litt på å modde mitt Raidmax cobra litt.... kutte vekk grillane... skifte diodene i øyene til uv.. og andre små modder som gjør det litt meir pesonlig.. det er sofølgeli ikkje umulig å modde et ferdig moddet kabinett men det mykje artigare å ha gjort meste parten sjølv... Lenke til kommentar
jingt Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 ingen ting i veien for å modde noe som er ferdig modda. jeg personlig ville aldri ha kjøpt lian li. skjønner ikke hvorfor alle syns det er så bra. det er jo KJEDELIG lurte litt på å modde mitt Raidmax cobra litt.... kutte vekk grillane... skifte diodene i øyene til uv.. og andre små modder som gjør det litt meir pesonlig.. det er sofølgeli ikkje umulig å modde et ferdig moddet kabinett men det mykje artigare å ha gjort meste parten sjølv... du kan jo forandre utseendet totalt da. det som er positivt med raidmaz er jo at det er billig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå