solar9 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 jeg skal ha et kabinett og jeg har tenkt å kjøpe raidmax!! men jeg vet ikke om det er et bra kjøp... så jeg lurte på om dere kan hjelpe meg.. Lenke til kommentar
Ulven Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg kjøpte et raidmax fra microplex.no forleden. Sliter med å få det til å funke med mitt epox h.kort. Pc-en driver å låser seg, og vil av og til ikke boote. Vet ikke om dette skyldes kabinettet. Om kabinettet kan jeg si at det var litt for lavt for min del. Men du får da plass til en hel drøss med hdd-er inni i der. Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hei... jeg har en kammertat som har raidmax tower.. pcen hans er d ikke noe prob med (jeg satte den opp) så d har aldrig vært et eneste prob med den så vidt jeg vet..... jeg har oxo tenkt til å kjøpe d selv til å bygge en ny pc, så d har ingenting med toweret at pcen låser seg.. en liten ulempe er at d er litt lavt mellom bunnen på toweret og hoved kortet men eller helt greit kabinett.. en liten kul ting med d er at du får med 3 vifter og i fronten så er d et lys som man kobler i en vanelig 4-pins kontakt som også følger med.. dette toweret er 110% verdt 500kr Lenke til kommentar
MissCB Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Har akkurat hentet et Raidmax midi m/vindu, Titan.. Det så helt greit ut på bildet hos Microplex, men gud det er jo bare vakkert i virkligheten (inkl. 5 vifter) Det så ut som det kunne bli litt trangt å bygge i det, men som sagt så må man jo lide litt for skjønnheten Tror nok jeg kan anbefale dette ja.... Ulven : at pc'n din låser seg og ikke vil boote har da absolutt ingenting med kabinettet å gjøre.... Du skylder vel ikke på bakdøra hvis bilen fusker?!? Endret 21. april 2004 av MissCB Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bakdøra?? Da er det jo reservehjulet sin feil Lenke til kommentar
db Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei et lite tips er vis du skal ha raidmax, så er jo det kult disign og alt funker fett men jeg fåreslår et sky hawk kabinett gå på www.startsiden.no og søk på sky hawk kabinett så kommer den første linken opp, trykk på den. det er et veldig bra kabinett som også er ut som radidmaz kabinett så løp og kjøp HEEEEEEEEEEEEEELLLLLLLLLLLLLLLLLLT SYYYYYYYYYYYYYKKKKKKKKKKKKKKKKTTTTTTTTTTT KABINETT;) Lenke til kommentar
db Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 jeg mener det ser ut som et raidmax kabinett og søk på det på goggle Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Raidmax er å anbefale, du får masse kabinett til meget lav pris, nå har de tjo også kommet nye modeller. Jeg har selv aluminiums toweret og er fornøyd, bortsett fra den idiotiske fronten(ett lag klar plast, ett lag tynn aluminium og ett lag beige plast. vanskelig å lage fine hull) Men min bror har stål Raidmax og er storfornøyd. de er jo i forskjellige prisklasser. personlig synes jeg at skyhawk er mindre bra. enda værre front enn raidmax alu. masse lys og dill. Endret 21. april 2004 av Agilex [X_Lab] Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 raidmax er of of etter min mening de er så SYKT små lian li er ting it is da best! Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 etter hva jeg har hørt som raidmax så er det bare bare.(et minus: ferdigmoddet) --- Ikke kjøp sky hawk, etter hva jeg har hørt så tåler de lite. ("bare du peker på det så blir det bulk" var det en som sa) -- Men lian li GoGoGo4it Lenke til kommentar
Decline Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei! Kjøpte Raidmax Scorpio 868 for en mnd. siden ca. ! Synes det var enda bedre enn på bildene! Jeg har altså et svart, pianosvart. Det ser veldig fett ut, eneste bakdelen er at støv etc. blir fort synlig...men man kan jo leve med å tørke av oversiden med gensern en gang iblant Viftene som følger med er bra de, bråker ikke spesielt, lysene er fete. På innsiden synes jeg det var helt greit jeg, var faktisk større enn i mitt forrige.... Eneste problemet var at mitt ASUS a7a hovedkort bommet litt på plassene for COM-utgangene etc. Men det går sånn høvelig... Alt i alt er dette verdt de 500 kronene! Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 JA...har et Raidmax Scorpion sjøl....dritfett kabbiss....men jeg lider litt med et av bakviftene,,,,den har laga lyd i det siste....men det orner seg syns raidmx er toppers kabbis jeg ubersmooth Kjøp Raidmax Scorpion du Lenke til kommentar
monstar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 jeg vil si at en ferdig mod er en dårlig mod, sånn som raidmax er. Men det ser da bra ut. Vil anbefale coolermaster Centurion 4 Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ferdig mod er KJIPT men det er et heil greit kabbis vist du ikkje gidder å modde(du kommer til å angre) men for 500 så er det ikkje så ille P.S Villa heller spart litt mere peng å kjøpt meg et Lian li du kommer til å bli Drit lei den blod harrye raidmax kabbisen Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Ferdig mod er KJIPT men det er et heil greit kabbis vist du ikkje gidder å modde(du kommer til å angre) men for 500 så er det ikkje så ille P.S Villa heller spart litt mere peng å kjøpt meg et Lian li du kommer til å bli Drit lei den blod harrye raidmax kabbisen jeep!! jeg har moddet sjøl (satt inn vindu og fanduct ifront og lakka det)ikke noen super mod... men jeg vurderer faktisk å kjøpe lian li sjøl... liker den ubre finishen, og vekten.... pc65usb sort Lenke til kommentar
lizon Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 hadde vert kult om radimax hadde kommet med maxitower da... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Eg har nettopp kjøpt meg eit Raidmax 847 kabinett som eg er veldig fornøygd med, det kosta 500 kr på microplex. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 raidmax er of of etter min mening de er så SYKT små lian li er ting it is da best! Raidmax kabinettene er ikke noe mindre inni enn andre midi-tower kabinett. Det er et bra kabinett, kjøp det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå