Gå til innhold

T630 eller Samsung E700?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I dag fekk eg min t630 Frosty White. Har no testa den i eit par-tre timar. Sjølv om det er langt ifrå lenge nok til å få eit skikkeleg inntrykk av mobilen, så set eg nærmast med haka på slepp. Ikkje berre er denne telefonen meget fin, men den har også utallige funksjonar som èg verdsett høgt :) Hadde før ein Samsung s300m som er omtrent lik e700, om du ser bort frå kameraet. Samsungen gjekk forøvreg i vaskemaskina, noko som eg no i etterkant er meget glad for :thumbs:

Lenke til kommentar
Mens T6xx er svakere på:

- Design (men jeg liker den...)

- Kamera

Muligens er skjermen på Samsung E700 littegrann skarpere, men ikke stort bedre enn SE T630.

Minne på t630 er heilt tragisk, 2MB! Designet er knallbra på e700, og en e700 bruker bryr seg ikke om alle "feilene" som du skriver, voluz. Du burde ikke fått lov til å uttale deg om dette engang, du har tydeligvis vært negativ til denne telefonen i utgangspunktet.

Forresten er spillene på e700 er bra nok de, og det kommer flere spill etterhvert.

Synes t630 er en av de STYGGERE mobilene, og at SE ikke har PEiLING på design. Du har gjort et bra valg, hellomoto. :thumbs: STÅ PÅ!

WE LOVE E700

Lenke til kommentar
Mens T6xx er svakere på:

- Design (men jeg liker den...)

- Kamera

Muligens er skjermen på Samsung E700 littegrann skarpere, men ikke stort bedre enn SE T630.

Minne på t630 er heilt tragisk, 2MB! Designet er knallbra på e700, og en e700 bruker bryr seg ikke om alle "feilene" som du skriver, voluz. Du burde ikke fått lov til å uttale deg om dette engang, du har tydeligvis vært negativ til denne telefonen i utgangspunktet.

Forresten er spillene på e700 er bra nok de, og det kommer flere spill etterhvert.

Synes t630 er en av de STYGGERE mobilene, og at SE ikke har PEiLING på design. Du har gjort et bra valg, hellomoto. :thumbs: STÅ PÅ!

WE LOVE E700

Ja, du har rett i at jeg er HØYST negativ til Samsung E700. Men dette har jeg da også all rett til da jeg har eid telefonen og brukt den et par måneder. Gikk fra SE T610 til Samsung E700 - og makan til nedtur skal man lete lenge etter. Greit, det var en drøm å skrive SMS på E700, og kamera'et var ganske fett - og det var også skjermen. Men der stoppet da også fordelene. Den byr jo på ingen funksjoner overhodet, menysystemet er kronglete og gammeldags og... nei.. uff! :thumbdown:

Ville gledelig gått tilbake til SE T610 igjen fremfor Samsung E700, og fikk da heldigvis også solgt Samsung'en. Nyter nå livet med min funksjonsrike SE P900.

Og du, JonnyO, burde jo ikke få uttalt deg om SE T630 - det er jo tydelig at du har bestemt deg for å hate denne.

Anyway; konklusjonen er kanskje: hver sin smak.

Samsung E700 er for de som kun vil ha design, god skjerm og ok kamera. SE T6xx er for de som vil ha en råbra telefon, god skjerm og et bob-bob kamera. Ingen av dem har kamera som egner seg for mer enn MMS, så da blir det egentlig et fett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...