hellomoto Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 HEi. Jeg har kjøpt T630 noen dager siden og ble ikke så fornøyd med kamera på t630.... Jeg ville ha litt bedre kvalitet....( jeg kjøpte den med en gang etter å teste Nokia 3200...der var kamera mye verre...) Jeg fornøyd med T630 ( lyd er på toppen, utseende er også bra, lett å bruke), men jeg vil ha en bedre kamera...Det jeg tenker på er å bytte T630 til Samsung E700... Jeg har bare noen spørsmål til E700: jeg har aldri brukt mobil som opnes og derfor lurer på om det skal gå bra ....? Hvordan er det med lydanlegg...for det spiller stor rolle for meg Er det enkelt å bruke Samsungen? Er det enkelt å bruke Kabel til Samsung??? ( en av de viktigste tingene for meg..for jeg vil øverføre bilder på Pc'en) I fremtidens forhold : Når blir samsungen gammelt???...Og er det noen vits å bytte T630 til SamsungE700 P.s: jeg skal bytte om noen få dager og derfor setter jeg stor pris på deres mening Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Please svar...det er viktig for meg!! =) Lenke til kommentar
voluz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Å bytte fra T630 til E700 blir isåfall den største feilen du har gjort. Gikk fra T610 til E700 jeg, og større nedtur skal man leite lenge etter. E700 duger til tre ting, design (den ser lekker ut), kamera (ja, et av de beste kameraene) og skjerm (rått TFT-display). Den har elendig teknologi, dårlige spillmuligheter, kjedelig og gammeldags meny, lite funksjonelle løsninger og håpløst å sende bilder og andre filer med. (Ikke prøvd kabel, men IR duger i hvertfall ikke, ikke til å sende kontakter til andre mobiler engang.) Kabel vet jeg ingenting om, men vet det er mye trøbbel med connection'er mot/fra E700. Er du KUN ute etter design og kamera - velg E700, vil du ha snev at noe annet utover det - velg T630. Jeg har heldigvis kvitta meg med E700. P.S. Sjekk andre tråder om E700 her på forumet, de fleste er enige om at det er en mobil som kun duger på design og kamera, alt anner er bare ur-kjedelig. Edit: stavefeil Endret 21. april 2004 av voluz Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Ja...hm.. jeg setter stor pris på kamera, lyd, utseende og om mobilen er lett i bruk.( og det er alt jeg trenger..) E700 har ganske god kamera ...og jeg vil bruke data for å laste ned bilder.. Da jeg kjøpte T630 var jeg fornøyd med alt ..men ikke med kamera..(kunne ha gjort det bedre) så jeg sitter med t630 i hender og tenker hva jeg skal gjøre... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Vi har litt det samme dilemmaet E700 er jo tøff og stilig! Men T630 er jo også ganske kul da. Endret 21. april 2004 av jalleks Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Poenget er at jeg ikke trenger blootooth og masse rart utstyr som infrarødt port og sånn... bare mobilen ser fint ut, har en bra kamera og er lett i bruk.... så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre....tro jeg bytter til e700 Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Nå sitter og slitter med usb til T630...faen,,,det står feil ved instelasjon... Noen som vet hvordan jeg får bruke usb?...har aldri gjort detf ør.. Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Og hva er enklere å bruke datakabel til E700 eller til t630? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Unnskyld at jeg spør, men har du i det hele tatt lest retningslinjene? Lenke til kommentar
voluz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) E700 lar deg dessuten bare sende bilder du har tatt SELV på MMS. Går ikke an å sende bilder man f.eks. har lastet inn fra PC'n (JPEG-bilder osv.) Er noe kopibeskyttelse-drit. Men om bare kamera og utseende på telefonene betyr noe for deg så velg E700, da. Your loss. Anyway; er snakk om et VGA-kamera her da, ikke som om det noen gang kan erstatte et digital-kamera. Dessuten er jo kameraet avlegs om bare et par måneder når megapixel-kameraet gjør sitt inntog på mobilen. Allerede ved slutten av dette året har vi nådd 1.3 - 2 mpx-kamera. Edit: om kamera Endret 21. april 2004 av voluz Lenke til kommentar
e700 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 viss du (som du skriver) bare setter pris på kamera, lyd, utseende og om mobilen er lett i bruk, så har jo e700 det, men jeg tror ikke jeg ville byttet... ble litt forelska i t630 i butikken, men viss pris ikke er noen hindring så har jo e700 det du skriver at du trenger da.. Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Hehe...har vært på carl berner nå..og har byttet.. Velo jeg byttet også fordi da jeg kjøpte T630 + usb måtte jeg betale ca. 3499 kr...så betalte jeg 3500kr.. og fikk 1000 tilbake...selgeren sin feil....=)... Så tenkt jeg å bytte om til e700... for den tusen fikk jeg fri... Nå skal jeg bare laste ned et program for å øverføre bilder og sånt.... Lenke til kommentar
voluz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Lykke til med valget av feil mobil. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Lykke til med valget av feil mobil. Tenk å gjøre noe så dumt...... Jeg er LG fan, men du skulle kjøpt SE. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 jeg ville beholdt ericssonen jeg. det er fortsatt lenge til at mobil kameraene får god nok kvalitet til at de kan brukes til noe fornuftig. de er jo litt kult da å åpbare åpne lokket når det ringer. litt brife faktor...hehe samsung har også veldig gode menyer og er veldig brukervennlige Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Faktisk er jeg fornøyd med mobil etter å ha brukt den i par timer.... til de som sier at T630 er bedre: Hva er bedre ?? ( jeg er ikke proff bruker så jeg trenger ikke sånne ting som blåtenn,,og sånt) 2 dersom den er bedre hvorfor koster E700 mer?????????? Lenke til kommentar
Big-Boy Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Prisen har vell ikke ikke alt å si men har vell litt betydning på hvor bra mobilen er? men jeg liker SE så ville holdt meg til SE jeg;) (MIN mening seff) Endret 21. april 2004 av Big-Boy Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Kanskje jeg spør for mye men Hvor kan jeg laste Software til E700??? Skal bruke Pc'en og mobil samtidig....Noen som vet URL til Software...kalles det Easystudio?... Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ja, det er et program som heter Easystudio til E700 som du må laste ned. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Faktisk er jeg fornøyd med mobil etter å ha brukt den i par timer.... til de som sier at T630 er bedre: Hva er bedre ?? ( jeg er ikke proff bruker så jeg trenger ikke sånne ting som blåtenn,,og sånt) 2 dersom den er bedre hvorfor koster E700 mer?????????? Teit å påstå at pris noen gang har hatt sammenheng med kvalitet da. Nokia er jo styggdyre, men leverer aldri bra telefoner. Sony Ericsson er kvalitet hele veien men ligger på et svært gunstig prisnivå i forskjell til andre mobilleverandører. Samsung E700 er svært overpriset, det er samtlige forum, nettsteder, mobil-magasiner etc. enige om. Den er så stivt priset grunnet at det er en "design-bombe" - og telefonen er laget for motebevisste som ikke trenger å tenke på penger, men heller at mobilen ikke skal bule ut i Armani-dressen eller ta opp plass som heller skal brukes på sminke i Gucci-veska. Sony Ericsson T6xx er blant annet bedre på: - IR (kompatibel IR-port i motsetinng til E700) - Bluetooth - Bedre Java-motor - Sinnsykt mye bedre kalender - Bedre telefonbok - Bedre organisering av meldinger - Støtter MMS bedre - Mye bedre menysystem (penere og bedre) - 3-bånds (for USA-reisende) - Batterilevetid (meget bra på T6xx) - Pris (svært gunstig) - Flere innstillinger (hater at alt har lyd på E700) - Bedre på multimedia (ringetoner etc.) - Bedre hastighet på GPRS, som modem etc. Mens T6xx er svakere på: - Design (men jeg liker den...) - Kamera Muligens er skjermen på Samsung E700 littegrann skarpere, men ikke stort bedre enn SE T630. Edit: skrivefeil Endret 21. april 2004 av voluz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå