andiss Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei jeg skal få ny pc'e hardisken min skal være Western digital 10.000 rpm 74 gb. holder gb. treneger jeg mer gigabyte. Takker for alle svar Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Dette er egentlig feilpost, men gjør sikkert ikke så mye. Vel, det kommer helt ann på hva du skal bruke pcen din til. Jeg klarer meg med min 40-gigs hardisk jeg Men hvis du har tenkt å bruke pcen din som filserver går det ikke. Hva skal du bruke den til? Har du kanskje en gammel harddisk som du kan bruke i tillegg til raptoren? 74 gig holder nok en stund, så kan du kanskje kjøpe en større etterpå... Det hadde jeg gjort Lenke til kommentar
Aceman2 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det sier seg selv at hvor stor plass du trenger er avhengig av hva du bruker maskinen til 74 gig holder i massevis til "vanlig" bruk, men så fort du begynner å lagre hollywoods samlede på maskinen blir det litt snaut... Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ville heller kjøpt en 200gb hd eller 250gb hd til samme prisen, med mindre du driver med heftig video redigering, og må ha de få ekstra sekundene i loading tider... Lenke til kommentar
diss Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Ville heller kjøpt en 200gb hd eller 250gb hd til samme prisen, med mindre du driver med heftig video redigering, og må ha de få ekstra sekundene i loading tider... Enig med nikkor i dette. Hvis du absolutt skal ha en rask disk, og faktisk skal ha utnytte av den, så kjøper du en raptor 36,7gb og bruker den til os-disk, også bruker du resten av pengene på en 160gb s-ata disk. edit:skriveleif Endret 21. april 2004 av diss Lenke til kommentar
Purify Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ville heller kjøpt en 200gb hd eller 250gb hd til samme prisen, med mindre du driver med heftig video redigering, og må ha de få ekstra sekundene i loading tider... Enig med nikkor i dette. Hvis du absolutt skal ha en rask disk, og faktisk skal ha utnytte av den, så kjøper du en raptor 36,7gb og bruker den til os-disk, også bruker du resten av pengene på en 160gb s-ata disk. edit:skriveleif Jepp Lenke til kommentar
[BiGG] Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ja..ville hatt over 160 gb om du skal bruke pc'en aktivt til filmer,musikk,spill osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå