XaroN_ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Vel, jeg fikk en sprø idè for 2-3 dager siden... resultatet finner dere her Det skal komme om nye spill, og anmeldelser o.l. og nå er siden klar for kritikk så fyr løs ps: banneret er midlertidig til jeg kommer på en god idè eller klarer å lage et bedre. Endret 21. april 2004 av XaroN_ Lenke til kommentar
andesh Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Likte den, men kan fortelle hva jeg synes er feil. Kanskje litt for mye luft mellom hver boks? Den striplete bordern innafor en solid border? ble noe feil der. << Skrevet av: XaroN >> << 04-19-2004 13:54 >> Er de nødvendig med alle de klammene der? Syntes noen av fargene ikke passet sammen, men dette kan kanskje være mer personlig smak. -Et spill "samfunn" for deg. Fargen på skriften her syntes jeg ikke passet med bakgrunsfargen. Kan være litt personlig smak her og. Tables? Midlertidig løsning eller? Endret 21. april 2004 av andesh Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Serveren er nede eller no Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) ja, serveren var nede før i dag... men den er oppe nå igjen da.. jeg er ganske ny med css og sånn. hva burde jeg bruke i stedet for tables da? er ikks å god med sånt heller edit: fiksa klammene nå en ting til... hva burde jeg bruke hvis ikke solid border? Endret 21. april 2004 av XaroN_ Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Håper virkelig det kommer noe bedre som header. Ble litt for svak den som er der nå. Da gidder jeg ikke kommentere den. Oppsettet er fint nok det, men litt i kjedeligste laget? Fargene er ditt største problem, hvis vi ser bort ifra header. Det ble rett og slett ikke behagelig å lese teksten med de mørke feltene rundt omkring. Litt mer margin kunne hjulpet, men lysere eller mer nøytrale hadd vært det idèele. Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 ja, skal prøve å få litt lysere og mere nøytrale farger ettersom jeg fikk en del kommentarer på det. Med de mørke feltene, mener du table headerne der det står "hoved-meny" og sånn? banneret skal byttes ut ettersom jeg blir litt bedre i photoshop. sliter med å komme på idè'er osv.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Med de mørke feltene, mener du table headerne der det står "hoved-meny" og sånn? Altså, egentlig alle de andre feltene med andre farger enn i det feltet der teksten står. Ble litt kontrast, om du skjønner. Jeg fikk problemer med å holde øynene i ro og lese. Noen andre som fikk samme problem? Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) hehe, skjønner hva du mener. tok meg ikke tid til å lese teksten etter jeg skrev den for da og oppdage det Takk for at du sa det, mindre kontrast coming up edit: forferdelig vanskelig å finne noen farger som matcher og har liten kontrast Endret 21. april 2004 av XaroN_ Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Grei side, men det første som slo meg var at dette ikke så ut som en gaming side Kanskje prøve å få litt mer spill inn i designet, dette så mer ut som en side som omhandler det meste, mer som en privat side. ellers var denne siden bra! Og header gleder jeg meg til å se ny av Stå på! Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 tusen takk =) jeg vet ikke helt hvordan jeg skal kunne få mere gaming inn i designet jeg. det viktigste er nok headeren. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) tusen takk =) jeg vet ikke helt hvordan jeg skal kunne få mere gaming inn i designet jeg. det viktigste er nok headeren. ja gjerne header er det viktigste, men jeg tenkte på f.eks forskjellige figurer rundt der de passer og sånt, men kanskje det ikke passer inn i dette designet her... Håper du får til en skikkelig gaming header da EDIT: skriveleif Endret 21. april 2004 av $k$ Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 nei, tror ikke det passer så mye med forskjellige figurer i det designet. med mindre jeg fikser en slags meny bakgrunn eller noe.. som er noen spill folk i =) Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 litt 'slem' farge, og et litt for enkelt design. gjør sida mer anonym og mer avansert. Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 skal gjøre enkelte farger litt lysere og mattere, og skal ha noe foran linkene i menyen, noe foran hver link. en prikk eller en pil eller noe =) For å gjøre den mer avansert er jeg ikke helt sikker på hva jeg kan gjøre?, skal ha inn en del ting fra forumet etterhvert, som medlemmer online, siste post osv. må bare få det til først Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 For å gjøre den litt bedre kan du skaffe noen avrundede hjørner/hjørnegrafikk eller liknende. Nå blir det litt wap-stil på den. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Dette har jeg å si om den siden her: + Oversiktlig layout. - Fargevalg, blir for blått - Header - Bordere (stiplede OG solid???) - Manglende grafiske elementer; blir kjedelig - Blir mye kontraster med svarte linjer Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 siden var grei nok. +grei og oversiktlig +loades kjapt -litt mye blått/lilla. prøv med litt kontraster -ble litt for mye med både solid og stripete linje -litt stor avstand mellom alt sammen -litt lite grafiske elementer oppsettet var også litt for standard etter min mening Lenke til kommentar
uranus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Grei side egentlig, men som sagt over, må bli mer unik, flere bilder, mer avansert. Prøv å få en personlig vri på designet, det vil gjøre siden unik. Designet du har nå er enkelt (forsåvidt greit) men det finnes så ufattelig mange sider som ser helt lik ut. Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) ok, takk =) lurer på om jeg skal smekke inn 1 spill figur på hver side i bunnen går det med css? edit: Striplete og solid var der så jeg skulle få litt innmat i de... burde jeg heller ha grafikk foran linkene? og ta vekk de strekete borderne? Endret 22. april 2004 av XaroN_ Lenke til kommentar
XaroN_ Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 ok, har endret en del nå, men jeg trenger hjelp. det er noe galt... i opera blir siden vanlig... men i explorer blir header og footer for liten. hva må jeg gjøre for å fikse det? link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå