brekyr Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Noen som vet hvordan jeg fikser dette? kjedelig da man bare får 3 kbs i nedlastning. jeg har ikke noen form for brannmur og slikt hva kan det være? ftp serveren min og alle andre programmer fungerer perfekt bortsett fra msn :S Lenke til kommentar
brekyr Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 har 2,2 mbit ngt. Lenke til kommentar
sdn Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Har samma problem, men har Telenor. Msn er vel ikke det beste å bruke til fildeling uansett, men det er praktisk så skulle gjerne hatt svar på hvordan man kan få full hastighet på msn Endret 21. april 2004 av sdn Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har du åpnet opp portene mellom 6891-6899 på routeren din? Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Når sender? (eller begge personer?) sitter bak router med NAT, firewall eller andre ting som hindrer "direkte kobling" mellom de 2 pc'ne så virker det som det sendes via en server hos microsoft. Derfor det går tregt som faen. Lenke til kommentar
brekyr Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 jeg har alle porter åpnet.. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 26. november 2008 Del Skrevet 26. november 2008 Jeg vet dette er en steingammel tråd, men istedenfor å starte en ny tråd bumper jeg heller denne. Jeg har samme problem med overføring av filer på msn. Sitter på en Lyse Bredbånd 10Mbit linje begge veier, men når jeg skal sende eller motta filer gjennom msn går det tregt som bare f... Et bilde på 200kB tar jo nesten en time å overføre. Noen som vet hva problemet er og hvordan jeg kan løse det? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 27. november 2008 Del Skrevet 27. november 2008 Aktiver UPNP i router og PC. På Vista heter det Network Discovery. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå