Spekulatoren Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg har et merkelig problem på PC'n min. Når jeg velger å logge av som bruker for at andre i familien skal logge på, omstarter maskina. Har lett i utallige forum uten å finne noen løsning på problemet. Er det en eller annen her i forumet som har hatt samme problemet og som kanskje vet løsningen? Takker for all hjelp... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg er nesten sikker på at det er et program du kjører i bakgrunnen som har unormal avslutning . Bruk taskmanager og end ett og ett program for å finne ut hvilket det er . Sjekk først i eventlog / applikasjoner om det kan spores opp der . Velkommen til forumet forresten . ..... Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Mulig løsning : http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;311806 Lenke til kommentar
Spekulatoren Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Takk for hjelpen til både syar2003 og ronnyaa. Etter mye om og men viste det seg at det måtte en nyinstallajon (Repareringsinstallasjon) av WinXP til for å løse dette utrolig irriterende problemet. Nå fungerer alt som det skal igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå