Cold Snake Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Jeg har en Seagate på 111 GB (120GB) og når jeg slettet en stor fil som ikke var plass på papirkurven, fikk jeg spørsmål om å slette filen med engang, jeg valge ja, og når jeg slettet filen, står det fortsatt at jeg har det samme GB som jeg hadde før jeg sletta filen Men hvis jeg sletter mindre filer som får plass i papirkurven, det funker normalt, men hvordan skal jeg få igjen min tapte laggringsplass da Det som er rart er at velger jeg Egenskaper på hdd'en så står det Brukt plass:104 GB Ledigplass: 7,32. Men velger jeg Egenskaper på den øverste kategori filen, da står det DiskForbruk:84GB, altså 111 - 84 GB blir jo 27 GB, det som jeg egentlig skal ha igjen Endret 21. april 2004 av Cold Snake Lenke til kommentar
drvcd Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har du Norton internet security? I tilfelle må du tømme den "sikre" søppelbøtta i Norton for å få slettet filene endelig. Lenke til kommentar
Cold Snake Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Ahh, det har jeg ja Men skal jeg velge da "Emty Norton Protected files", sert ut som om det ligger system filer der også, skal jeg slette de også ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå