Gå til innhold

Skifting av led

Anbefalte innlegg

Jeg skal modde mobilen min :p . Ingen ekstreme greier.. jeg skal lakke den svart og male på et bandlogo, men jeg hadde også tenkt til å skifte de kjedelige hvite ledsa med noen røde. Er det noen som har prøvd å gjøre det før og kan si om det er et helvete eller ikke?

Det andre spørsmålet mitt går på om det finnes halveis gjennomsiktig svart maling? Jeg har lyst til å male over knappene, men få tallene og bokstavene til å lyse ettersom jeg skal skifte ledsa. Noen som har noen forslag til hva jeg kan gjøre?

Jeg visste egentlig ikke hvor jeg skulle plassere denne. Den kunne vært under casemod, men det er vel mest for PC, så jeg kasta den inn her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg bruker såkalt wash/ink maling når jeg maler miniatyrer. Dette er mørk, tynnflytende, acrylbasert maling, som du kan bruke hvis du vil gjøre knappene mørkere (finnes i forskjellige farger) Den kan kjøpes på Avalon og lignende butikker. Mal et tynt lag ad gangen og se hvordan det blir. Hvis du gjør feil, kan den fjernes med vann. Husk selvfølgelig å ta ut tastaturet før du maler på det.

Narvesen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...