japsejan Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 IGN.com har endelig fått mer informasjon fra SOE angående den kommende Space Expansion, eller som egentlig heter SWG: Jump to Lightspeed. Les intervjuet her *fryde seg!* Lenke til kommentar
TRS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ja høres interessant ut det, bare håper de tar seg tid til og teste det skikkelig så det ikke blir som med speederbikes tidligere, at de forsvinner mens man kjører og blir sittende fast i swim mode og må ha hjelp av en csr osv. Men for all del, jeg vil ha min X-wing Lenke til kommentar
japsejan Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Ja høres interessant ut det, bare håper de tar seg tid til og teste det skikkelig så det ikke blir som med speederbikes tidligere, at de forsvinner mens man kjører og blir sittende fast i swim mode og må ha hjelp av en csr osv. Men for all del, jeg vil ha min X-wing Jepp sant det. Håper bare at det blir "atmosfærisk flyging", altså at man kan fly direkte inn på planeten uten noen cutscene/loading screen, slik at man kan cruise over planeten i sin nylakkerte X-Wing men tviler på det er teknisk mulig... Lenke til kommentar
TRS Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) blir nok litt for tungt med tanke på hva det krever av maskinvare allerede og enda ikke kjører tilfredsstillende på de tyngste steder. Men hadde vert litt morsomt kansje og cruise over corellia og kikke ned foran starporten i coronet og se alle spammerne fra verdensrommet Kunne vert fett dog meg en space versjon av corvetten der rebels for eks samler en x-wing skvadron for og ødelegge en romstasjon eller noe og imp skal beskytte den, neutral vet jeg ikke. Spillet har uten tvil en del potensiale. Gleder meg til "Jump to lightspeed" ja Endret 21. april 2004 av Eurofighter Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Morsomt navn..."Jump to lightspeed". Gleder meg til den kommer ut.Da håper jeg det blir action på meg i verdensrommet Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Du vil ikke kunne fly inn på planeten, nei. Når du skal ut i romskipet reiser du (eller blir automatisk sendt til) en romstasjon utenfor planeten, får så en loading screen og befinner deg så i verdensrommet. Går ut i fra det er samme prosessen tilbake igjen. Jeg hadde også håper på å kunne fly inn på planetene, men forstår det hadde blitt mye rot med 100 romskip susende over Tattooine og hvor alle prøver å lande utenfor byene. Vi får håpe romstasjon-systemet vil funke godt. Jeg håper en kan vandre rundt på den før en skyter seg ut, men jeg tror ikke det blir mulig. Jeg liker at det vil være "twitch"-gameplay. Altså at du styrer romskipet selv og skyter helt selv (ikke automatisk), og at det går litt på dine personlige flyveferdigheter i tillegg til "skills". Det kan bli spennende. Lenke til kommentar
TRS Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 de skal jo legge til egne missions (quests og kansje?) så man må kunne styre, skyte osv selv. Dette åpner for et mer interessant gameplay imo. IMP'ene på eclipse kan bare passe seg når jeg kommer i min X-wing og/eller "Milennium falcon" klone Lenke til kommentar
Playmaster Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 (endret) Imp:OMG,what is that...thing? Another imp:That is a...a...Rebel X-Wing! All the imps:Run people run! Rebel in X-wing:Now im gonna pwn you n00bs!!!111!! Sånn kan det bli Endret 28. april 2004 av Playmaster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå