Don Juan Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jadda.. har Telenor ADSL 2048/256kbit og sitter nå med ISDN speed på ca 64kbit. Grunnen? Jo, fordi forbruksmåleren er på 100% (altså jeg har ikke mer igjen fra kvoten). Jeg vet at alt jeg trenger å gjøre er å "bestille" nye 5GB gratis. Men jeg kan ikke fordi abonnementet står oppført på forskjellig bruker og betaler. SAKEN er det at idag tidlig så hadde jeg brukt ca 10% av kvoten (10% av 30GB). PLUTSELIG sånn i 17:00 tiden ble mitt forbruk satt opp til 87% og nå sitter jeg her med ISDN speed. Gikk inn på Direkt-supporten dems men fikk til svar: "Vi er stengt". Hvorfor? Kan det ha noe med at jeg har byttet ADSL modem? Det gjorde jeg i går. Men det er vel ikke logisk at grunnen er modemet? Det er jo ikke den som teller datamengden? KJIPT Lenke til kommentar
So|o Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Har du den nyeste versjonen av forbruksmåleren? Høres ut som du har hatt problemer med forbruksmåleren en periode, og at den "plutselig" har blitt oppdatert Endret 21. april 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Evnis forbruksmåler bare... skift leverandør Lenke til kommentar
1.boot Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ring 05000 og bestill fri bruk da Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 last ned ny forbruksmåler, den tilater deg å fylle opp gratis, 5gb pakker til maks 10gb nyheter fra telenor kvoten er borte icanla er gratis billige abbonomenter får med nis på kjøpet Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 http://www.online.no/ti/adsl/forbedret.html Lenke til kommentar
FallenA Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Avinstaller den gamle forbruksmåleren. Last ned og installer ny forbruksmåler. Nederst til høyre på denne måleren klikker du på knappen "FRI BRUK". Du vil da ikke lenger ha noen kvote, og dette er helt uten extra kostnader. Det skal ikke ha noe å si om det er forskjellige personer som bruker/betaler. Endret 21. april 2004 av FallenA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå