Shhhh Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 Jeg skal for øvrig ha LG T5100, så antenne er ikke noe problem.. Vet du når den kommer? Ser lekker ut Lenke til kommentar
sjaban Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 var på elkjøp på carl berner istad og sjekket ut denne telefonen. fikk bare noen få minutter med den, men herregud for en telefon. skjermen var helt fantastisk. telefonen var fantastisk og bunnsolid. tastaturet føltes bra ut og var på en måte krommet. likte den skikkelig godt. den er ikke så stor heller og antenna er liten, så merker nesten ikke noe til den. syns ikke at den var så veldig tung heller. føltes ikke så tung ut som jeg trodde. ble forelsket i den jeg. sammenlignet også skjermen med andre tlf, og den var mye mye bedre enn alle andres. merket stor stor forskjell. fikk ikke testet ut alt sammen, men kommer nok til å kjøpe tlf engang før sommeren får jeg håpe. skal uansett ha den telefonen. men lurer på om de som har tlf kan svare på hvordan tlf er i bruk, sms osv. Lenke til kommentar
nkrystad Skrevet 5. mai 2004 Del Skrevet 5. mai 2004 Når kommer amobil.no til å teste V600? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå