fo2re Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hvis dere går til denne siden finner dere iallefall første testen jeg har funnet av Sony Ericsson K700 på nettet, denne er på engelsk. http://mobile-review.com/review/sonyericsson-k700-en.shtml En ting som er interessant å legge merke til, er at det er plass til MemoryStick Duo inne i mobilen, men det er ikke noe denne modellen støtter/bruker, muligens neste versjon ? Lenke til kommentar
Habla Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hvis dere går til denne siden finner dere iallefall første testen jeg har funnet av Sony Ericsson K700 på nettet, denne er på engelsk. http://mobile-review.com/review/sonyericsson-k700-en.shtml En ting som er interessant å legge merke til, er at det er plass til MemoryStick Duo inne i mobilen, men det er ikke noe denne modellen støtter/bruker, muligens neste versjon ? ZzZzZz..he. Den testen igjen....tror vi har sett den før.. ZzZzZz Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hvis dere går til denne siden finner dere iallefall første testen jeg har funnet av Sony Ericsson K700 på nettet, denne er på engelsk. Ja, det er en stund siden dette review'et ble lagt ut. Men fint du har fått lest det, du og, nå da... Ellers velkommen til forumet... Lenke til kommentar
BIS1 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har nok lest den testen tidligere ja... Men er det noen som vet om det er plass til å lagre flere meldinger på denne en på t6xx? Det står ikke noe om dette i testen såvidt eg husker... Meldingskapasiteten på t6xx er jo latterlig eller rett og slett iriterende har hatt t630 på prøve noen uker og er fornøyd med alt utenom dette. trur eg må tilbake til P900, den var fantastisk på dette området. Lenke til kommentar
Habla Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) T630 har rundt 2 mb minne til rådighet, mens k700 har 32 mb. Endel av de 32 mb råder du ikke over. Mener å huske at du har 14 eller 18 mb til rådighet. edit: for en dårlig formulering....lol..lar den stå til skrekk og advarsel. Endret 21. april 2004 av Habla Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er det sikkert at man ikke har 32 mb til rådighet? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Er det sikkert at man ikke har 32 mb til rådighet? mobile-review sier ihvertfall så. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 / men er de til og stole på? ...bryr meg egentlig ikke så veldig mye.. Det er S700 som jeg bryr meg om... Har man mye minne til rådighet der? Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 / men er de til og stole på? ...bryr meg egentlig ikke så veldig mye.. Det er S700 som jeg bryr meg om... Har man mye minne til rådighet der? Hmm. Det var en prototype han brukte i testen, så vi kan ikke vite noe helt sikkert. Hvor mye internt minne S700 har vet jeg ikke, men den kan jo utvides med Memory Stick Duo kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå