DraZeN Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Fikk plutselig en ny verktøylinje i internet explorer, som jeg IKKE vil skal være der, i tillegg så legger den hele tiden til en startside jeg heller ikke vil bruke! Noen som vet hvordan jeg kan få dette bort? Har søkt etter body grim som den heter i registeret og jeg har prøvd å slette fila men vet ikke helt om det gikk. Anyways, sånn her ser den søketingen ut. ULUMSKHETER!!! Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har du installert noe du ikke burde ha installert? Spybot Search & destroy burde gjøre susen. Har ikke noe direktelink, men http://www.google.com/ er alles venn Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hva med å bare høyreklikke på toolbaren, og unselecte den? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Uhumskheter, ikke ulumskheter. Tsk, tsk.. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Hva med å bare høyreklikke på toolbaren, og unselecte den? Fordi den hele tiden kommer tilbake, pluss at denne ulumskheten som jeg KAN si, også setter ny startside etter at jeg skifter til startsiden.no. Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 har hatt den samme.... S&D + litt registerhaxing fiksa det for meg =D Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hva med å bare høyreklikke på toolbaren, og unselecte den? Fordi den hele tiden kommer tilbake, pluss at denne ulumskheten som jeg KAN si, også setter ny startside etter at jeg skifter til startsiden.no. Erhm. Men nok om det, du får den nok bort ved hjelp av Ad-Aware. Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 har hatt den samme.... S&D + litt registerhaxing fiksa det for meg =D Hva er S&D? C_U_8M, jeg har prøvd ad aware, funkz not, og jeg er fra Nord Norge, her har jeg brukt og hørt ulumskheter så lenge jeg har levd. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Gå inn på en av sidene, finn "Help" siden, og så finner du en uninstall utility. Funker flatt jern, fiksa det på pcen til en kompis. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Har vel ikkje installert MSN Plus i det siste..? Lenke til kommentar
Idah0 Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 ulumsk! dritt toolbars som bare popper frem altså. fu alienated tollbars. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Der er den igjen ja. Får den når du innstallerer MSN Plus. Mener du skal kunne diseable den under innstallasjonen, eller fjern den ved hjelp av winspeedup Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Har hatt den selv, prøvde så og si alt. Måtte formatere til slutt. Noen ganger fungerte det at jeg klikket den vekk og unlocket toolbaren. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Er nok MSN Plus ja... Strevde med den jeg og, men er vekk nå, men det etter at jeg var inne i regedit og tullet rundt... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Btw, den "shiten" kommer fra Bit Torrent. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Btw, den "shiten" kommer fra Bit Torrent. eller MSN Plus Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Så kommer det store spørsmålet *trommevirvel og spenning i salen* Hvorfor i _HELVETE_ installerer dere MSN+? Må dere ha så mye dilldall til msn? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Hvorfor i _HELVETE_ installerer dere MSN+? Må dere ha så mye dilldall til msn? YAY! Lenke til kommentar
DraZeN Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Var msn plus ja. Formaterte c disken, trengtes uansett, så installerte jeg msn plus og fikk de samme greiene igjen, fikk helt tulltak, men så uninstalla jeg msn plus, og tok custom installasjon, så kan du velge vekk de der "reklame programmene". Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Btw, den "shiten" kommer fra Bit Torrent. Fra Bit Torrent? Hvordan kan noe komme fra Bit Torrent? "Den shit'en kom flygende fra Zip..." Ting kommer ikke automagisk fra Bit Torrent, her er det snakk om å laste ned ting. Det kan ikke laste ned ting automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå