:---{D Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 2 NYE FILMER!! Jeg og noen venner hadde det litt gøy i storefri engang... Disse filene er i 3gp-format og må spilles av i quicktime... Det er ikke jeg som filmer, og det er ikke jeg som roper.... Denne filmen har ikke så god kvalitet ettersom at den ikke er spilt inn med Cam Pro! (er kanskje ikke så god kvalitet uansett...) Cork 5 ForntFlip Håper noen andre også gidder å laste opp filmer! Lenke til kommentar
jendor Skrevet 23. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2004 Artige snutter!!! Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hmm.. ingen som har litt hjemmesideplass å avse? Toson Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 7. august 2004 Del Skrevet 7. august 2004 Ny film! Har planlagt å laste den opp lenge nå, men har ikke orka... HER! Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ny film! Har planlagt å laste den opp lenge nå, men har ikke orka... HER! Heldiggriser, så fett ut å skate der.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Ny film! Har planlagt å laste den opp lenge nå, men har ikke orka... HER! Heldiggriser, så fett ut å skate der.. Er langt fra meg da, men måtte jo dra dit en gang! Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. september 2004 Del Skrevet 10. september 2004 Noen venner som stod på brygga ved supersplash på tusenfryd... de ble våte... Superplash Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Film av lokalheltene som leker seg på prix http://www.bjaaland.x-nett.com/kontroll/Klipp(5).3gp (Sony Ericsson K700i) Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 13. september 2004 Del Skrevet 13. september 2004 (endret) BMX Hopp I naturfag-timen idag skulle læreren vise oss hva som befinner seg inni en fugl (rype elns) Film1 Film2 EDIT: Skal ute å skate idag, skal prøve å huske å lage noen filmer Endret 13. september 2004 av razh0r Lenke til kommentar
Feh Skrevet 15. september 2004 Del Skrevet 15. september 2004 ekle filmer a gitt :S Her ligger vi i rundt 170 på motorveien... i en liten peugeot 206 :S skal si det var sketchy... bilen foran ligger også i samme fart Motorveien Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 Burde kanskje flyttes til mobiltelefoener-delen? Lenke til kommentar
Algron Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Ny film! Har planlagt å laste den opp lenge nå, men har ikke orka... HER! Heldiggriser, så fett ut å skate der.. Er langt fra meg da, men måtte jo dra dit en gang! Kult, jeg bor like ved! Pleier å skate der :!: Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Takk til Blib for flytting... Post i vei! Lenke til kommentar
Helloo Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Noen venner som stod på brygga ved supersplash på tusenfryd... de ble våte...Superplash sinnsykt kul!! Lenke til kommentar
SiR0 Skrevet 4. desember 2004 Del Skrevet 4. desember 2004 Ble litt lite aktivitet her. Setter tråden på unsticky. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå