genser Skrevet 29. april 2004 Rapporter Del Skrevet 29. april 2004 ettersom denne tråden ikke viste seg å bli noen særlig sukksess foreslår jeg å gjøre un-sticked igjen. ingen grunn til å ha den som annonsering når det er en død tråd. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 30. april 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Tydeligvis ikke så mange som bruker mobilen til å ta opp film med, kanskje?... Isåfall er filmfunksjon på telefonen litt bortkastet Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 30. april 2004 Rapporter Del Skrevet 30. april 2004 Filmfunksjonen på mobilene idag er såpass dårlig at det ikke er noe som er verdt å legge inn på data. Det eneste som funker er å se det mobilen sin egen skjerm. Ellers er kamera funskjonen derimot mye bedre Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 2. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2004 Tydeligvis ikke så mange som bruker mobilen til å ta opp film med, kanskje?... Isåfall er filmfunksjon på telefonen litt bortkastet En kamerat av meg filmet noen jenter som fant ut at det var en god idé å strippe for mannen med kameramobil på et nachspill i Trysil for en stund siden. Kan se om man får til å legge ut den Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 8. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2004 Tydeligvis ikke så mange som bruker mobilen til å ta opp film med, kanskje?... Isåfall er filmfunksjon på telefonen litt bortkastet En kamerat av meg filmet noen jenter som fant ut at det var en god idé å strippe for mannen med kameramobil på et nachspill i Trysil for en stund siden. Kan se om man får til å legge ut den Det var vel det vi ventet på? ehm.. Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 har en 3650 med et par gøye filmsnutter på. stort sett forskjellig vi har laga på fest. ikke veldig seriøst, altså blant annet en reklamefilm for tuborg og en skrytefilm med burnout... på moped... på grus Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 jammen så legg ut da mann fik meg p900 på fredag.. skal se om jeg får laga no Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 okaj... skal så om jeg får gjort det i mårra. har ikke egen maskin, men sitter på skolen og taster. vi har mac på skolen, de har hverken IR eller bluetooth, og jeg må spørre en av lærerne mine pent om jeg får låne powerbooken hans til å overføre med. Så det kan ta litt tid. Hvis ftp serveren min streiker i tillegg(noe den stadig gjør ), kan det faktisk ta en hel del tid. Men uansett; som sagt, de er ikke spesielt spennende for andre enn de som er med på filmen Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 25. mai 2004 *host* hva er vitsen .. crappy kvalitet Voldsomt så negativ vi var da Ikke vil du filme med telefonen og ikke vil du intallere program for å se andre sine filmer.... *host* han greier det sikkert ikke men hvor vansklig er det egntlig for han som lager filmen og enkoden den til en passe normal filtype ????? Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 26. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 26. mai 2004 (endret) det er da ikke noe problem?? last ned Quicktime, den spiller 3gp formatet, som er det telefonene(iallefall min :-))tar opp med ellers så kan jeg sikkert lage dem i et format som media player kan vise, hvis det er livsviktig for deg å ikke laste ned quicktime Endret 27. mai 2004 av Glen_ Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 (endret) ##Sitert innlegg av Saft-Is har litt fjernet på brukerens ønske - Blib## Det er jo bare latterlig at denne tråden er sticky... lag heller en programanbefalingstråd sticky. Det finnes jo allerede en programanbefalingstråd her på forumet(som er sticked) Endret 20. juni 2004 av Blib Lenke til kommentar
adsfiklam Skrevet 27. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 27. mai 2004 Det er jo bare latterlig at denne tråden er sticky... lag heller en programanbefalingstråd sticky. Det finnes jo allerede en programanbefalingstråd her på forumet(som er sticked) Jepp Lenke til kommentar
Glen_ Skrevet 28. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 28. mai 2004 da gjør jeg et forsøk... er ikke sikker på om noen her kan se disse filne, men... Fant ikke noe annet sted å legge dem ut enn Blink, siden vi har macintosh maskiner... og jeg får ikke lagt ut filer på ftpen min herfra. Får ta det en annen dag. Marius slår Tomas <--- Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 6. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 6. juni 2004 Her er en totalt tåpelig video, men det er den eneste jeg har. Tok den med P800. Kan kanskje lage en "fet" video en annen gang.. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 11. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2004 Har flere jeg.. her er enda en helt überteit video: her, ja her. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 15. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2004 Her er en totalt tåpelig video, men det er den eneste jeg har. Tok den med P800. Kan kanskje lage en "fet" video en annen gang.. P800?? Er det så dårlig kvalitet på videoene der?? Er nesten bedre på 3650 med Cam Pro!! Vel vel.. Denne videoen var ganske kjedelig ja!! Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Skal prøve å legge inn en video av meg som tar 50-50 i Askerparken... Om jeg gidder ' (hvis noen ikke vet det er 50-50 et skateboard trix!) Endret 22. juni 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) ettersom denne tråden ikke viste seg å bli noen særlig sukksess foreslår jeg å gjøre un-sticked igjen. ingen grunn til å ha den som annonsering når det er en død tråd. Det hadde kanskje vært lurere å lagre en bilde tråd som er sticked.. Men jeg håper folk legger ut litt etter hvert!! I WANT YOU TO UPLOAD FILMS! Sorry at jeg legger inn så mange innlegg etter hverandre... Det bare ble sånn Endret 22. juni 2004 av Tomat-Ulf Lenke til kommentar
jendor Skrevet 22. juni 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Hmm.. ingen som har litt hjemmesideplass å avse? Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. juni 2004 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2004 Hmm.. ingen som har litt hjemmesideplass å avse? Til å legge ut filmer?? Tror du kan bruke home.no sine sider til det.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå