Gå til innhold

Brukernes egne mobilfilmer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tydeligvis ikke så mange som bruker mobilen til å ta opp film med, kanskje?... :green:

 

Isåfall er filmfunksjon på telefonen litt bortkastet :)

En kamerat av meg filmet noen jenter som fant ut at det var en god idé å strippe for mannen med kameramobil på et nachspill i Trysil for en stund siden. Kan se om man får til å legge ut den :p

Lenke til kommentar
Tydeligvis ikke så mange som bruker mobilen til å ta opp film med, kanskje?... :green:

 

Isåfall er filmfunksjon på telefonen litt bortkastet :)

En kamerat av meg filmet noen jenter som fant ut at det var en god idé å strippe for mannen med kameramobil på et nachspill i Trysil for en stund siden. Kan se om man får til å legge ut den :p

:thumbs:

 

Det var vel det vi ventet på? ehm.. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

okaj... :ermm: skal så om jeg får gjort det i mårra. har ikke egen maskin, men sitter på skolen og taster. vi har mac på skolen, de har hverken IR eller bluetooth, og jeg må spørre en av lærerne mine pent om jeg får låne powerbooken hans til å overføre med. Så det kan ta litt tid. Hvis ftp serveren min streiker i tillegg(noe den stadig gjør :mad: ), kan det faktisk ta en hel del tid.:hrm: Men uansett; som sagt, de er ikke spesielt spennende for andre enn de som er med på filmen ;)

Lenke til kommentar
*host* hva er vitsen .. crappy kvalitet

Voldsomt så negativ vi var da :dontgetit:

Ikke vil du filme med telefonen og ikke vil du intallere program for å se andre sine filmer....

*host* han greier det sikkert ikke :lol:

men hvor vansklig er det egntlig for han som lager filmen og enkoden den til en passe normal filtype ?????

Lenke til kommentar

det er da ikke noe problem?? last ned Quicktime, den spiller 3gp formatet, som er det telefonene(iallefall min :-))tar opp med :w00t:

 

ellers så kan jeg sikkert lage dem i et format som media player kan vise, hvis det er livsviktig for deg å ikke laste ned quicktime :ermm:

Endret av Glen_
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
ettersom denne tråden ikke viste seg å bli noen særlig sukksess foreslår jeg å gjøre un-sticked igjen. ingen grunn til å ha den som annonsering når det er en død tråd.

Det hadde kanskje vært lurere å lagre en bilde tråd som er sticked.. Men jeg håper folk legger ut litt etter hvert!!

 

 

 

I WANT YOU TO UPLOAD FILMS!

 

 

Sorry at jeg legger inn så mange innlegg etter hverandre... Det bare ble sånn :(

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...