shezz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har problemer med noen filmer som jeg prøver å kjøre både i Media Player og Winamp. Feilmeldingen sier at den ikke klarer å finne vorbis.dll. Har noen hatt det samme problemet? Hva bør jeg gjøre? Hva er vorbis.dll? De samme filene har fungert på samme pc før. Lenke til kommentar
Luftbor Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har problemer med noen filmer som jeg prøver å kjøre både i Media Player og Winamp. Feilmeldingen sier at den ikke klarer å finne vorbis.dll. Har noen hatt det samme problemet? Hva bør jeg gjøre? Hva er vorbis.dll? De samme filene har fungert på samme pc før. du mangler den essensielle fila til decode.....merkelig at du har klart å sletta den. Uansett. Let frem vorbis.dll og legg den i systemappa di. Hvis da ikke det funker legg også dll fila i mappa til det programmet du bruker www.vorbis.com Lenke til kommentar
shezz Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Jeg har prøvd, men jeg får det ikke til. Jeg har åpnet filen i Gspot som gir informasjon om filens diverse codec requirments. Jeg får opp denne feilmedlingen: Forstår dere noe av dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå