trn100 Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Av forskjellige grunner har ulven fått et dårlig rykte på seg. slik som haiene. Forskere sier at det er større sannsynlighet at du dør i bilen på vei til stranda enn at du blir bitt av en hai. Og med tanke på at ulven ikke har drept noen mennesker her i norge på over 150 år, så vil jeg si at sannsynligheten for at ungen blir kjørt ned av bussen er større enn at ulven angriper. Såfremt til at ulven ikke blir provosert eller plaget på noen måte så vil den ikke angripe vanlige mennesker. Den har jo nok av gratismat oppe i fjellene som bøndene setter ut (les: sauer). Det er jo større sannsynlighet for at katta til ungen angriper enn at ulven angriper. Hvis vi setter opp en liste over hva som mest sannynligvis kommer til å drepe deg, så tror jeg at ulven kommer veldig langt ned og banale situasjoner som å skli på badegulvet er høyere. Irrasjonell frykt kaller jeg det. Vær heller redd for at ungen blir skadet av å sitte på ei huske. Godt sagt! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå