Gjest QbeC- Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Trenger erfaringer med dette korte. Å også minneanbefalinger å cpu siden jeg skal klokke en god del. Husk at jeg ikke har tenkt å bruke flere tusen k på cpu og minne!!! takker for svar:) Endret 20. april 2004 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Her har du en test fra hw.no . Den fikk en rimelig bra konklusjon. Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Kan jeg bruke 1mb cache på dette korte, eller er 512kb max??? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) flere tusen k? Flere tusen tusen om jeg skal bruke det man som regel mener med k? RAM er jo veldig dyrt for tiden da, men som alltid så er Corsair, OCZ og Kingston gode merker. En kamerat av meg har dette og er fornøyd, bortsett fra chipsetviften som bråker der som på alle andre abitkort. Men ellers så er jo µGuru brikken en genial feature og kortet er vet et helt ok kort. Ikke hørt noe negativt om det EDIT: det skal også støtte prescott, men hvem vil vel ha det? Endret 21. april 2004 av fredrikrb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå