RolfOve Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 HallA! tenkte jeg skulle bestille noen varer hos Macrcroplex. Hvor mye koster frakten sånn cirkus for en window kit og noen neon lys. Btw: Den window kitten for 150. Døren er komplett m/ handtåk? Er jo under halve prisen for orginal dør. Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Det får du vite før du bestiller. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jepp, og vi vet jo ikke hvor du bor heller da, eller hvordan du vil ha levert varen(e)...! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jepp, og vi vet jo ikke hvor du bor heller da, eller hvordan du vil ha levert varen(e)...! Mvh kjello2 Er vel samme frakt uansett hvor man bor innenlands? Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Kunne noen som har brukernavn se hvor mye dette koster? Btw. windowkitten. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ca. 150-200 kr. Snakker da av egen erfaring. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Jepp, og vi vet jo ikke hvor du bor heller da, eller hvordan du vil ha levert varen(e)...! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Er vel samme frakt uansett hvor man bor innenlands? Langt fra, men det spørs hva for frakttype man skal fa. Posten har, så vidt jeg klarte å tyde meg frem til, delt opp landet i soner, med maks avstand på 5 soner (og et tillegg om noe skal til Svalbard, tror jeg det var). Sjekk Posten.no og priser for ulike sendetyper samtidlig. Beregningsmåten varierer noe mtp antall variabler (noen går bare på vekt og størrelse, andre inkluderer soner). Og RolfOve, ingen gidder dette, håper jeg i alle fall ikke noen orker, da det er MEGET enkelt for deg å gjøre dette SELV! Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 20. april 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
lahaso Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Varenr. Ant. Art.Navn Eksl.mva. Inkl.mva. SBWKCHDABL 1 stk. Sunbeam Window Kit, Chieftec DA, Blå 120,96 149,99 Varesum: 149,99 -------------------------------------------------------------------------------- Postens Servicepakke (1,20 kilo*) 76,88 Postens Oppkravsgebyr for Servicepakke 45,00 Ekspedisjonsgebyr 25,00 Totalsum: 296,87 Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Grunnen til at jeg spurte er at jeg ikke har konto. Takker så meget for prisoverslag. Endret 20. april 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
diversity Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 jeg bor også i Bergen du kan jo sjekke fraktkostnadene før du bestiller ferdig.. men jeg tror 140 er standard for slike pakker innenfor Norge... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå