Jonisb4ck Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Jeg har da kjøpt en amd 64 athlon 3400 + 2,2 ghz og alle detaljene til denne maskina er bra. Masse minne osv, bra grafikkort, lydkort... På et nytt spill som command og conquer generals zero hour loader denne maskina lynraskt og er ferdig me loadinga lenge før de andre når vi starter gamen.... Men angående yuris revenge og ra2 som er noen eldre spill tar denne loadinga laaang tid, mye lengre enn alle de andre som har dårligere maskin enn meg, og mye seinere enn den gamle amd 1,6 ghz amd maskina jeg hadde........... Noen som vet hva som gjør dette og hvordan dette evt. kan fikses, Noen forslag hadde vært flott. På forhånd takk for hjelpen Endret 20. april 2004 av Jonisb4ck Lenke til kommentar
Jonisb4ck Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 i tillegg lagger det litt, skjlønner ikke hvordan det går ann :S Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeh husker at jeg og alle mine kompiser hadde samme problemet når vi spillte det spillet for mange år siden. Det sikkert noe dårlig koding. Lenke til kommentar
Jonisb4ck Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hvilken hardisk har du? 2 * 120 GB harddisk; SEagate Barracuda 7200, 7, 120 GB (MB IDE ATA/100 (MB cache 7200 RPM * 2 Hjalp det noe??? Endret 21. april 2004 av Jonisb4ck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå