ct Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hvis du har en film på ca 1000mb, hvor stor blir denne etter konvertering med smartmovie-programet? Noen som vet? Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kommer jo helt an på innstillingene dine. Hvor lang er filmen? Lenke til kommentar
ct Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Tenkte en vanlig film på ca 1,5 time med brukbar kvalitet... Lenke til kommentar
DC++_? Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 vis du skal ha brukbar kvalitet fyller det et helt 128mb kort (123mb egentlig) Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kommer jo helt an på innstillingene dine. Hvor lang er filmen? ca 100 mb med greie instillinger og en fil på 1.5 timer altså 90 minutter Lenke til kommentar
ct Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har bestillt meg en SX1. Noen som vet om det går an og spille film av på høykant, slik at telefonen ligger når jeg ser film. For å få utnyttet skjermstørrelsen? Hvis dere skjønner? Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Jeg har bestillt meg en SX1. Noen som vet om det går an og spille film av på høykant, slik at telefonen ligger når jeg ser film. For å få utnyttet skjermstørrelsen? Hvis dere skjønner? Hvis filmen er encodet på høykant så går det greit. Det kan du velge i smartmovie programmet Endret 21. april 2004 av StrongBad Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg har bestillt meg en SX1. Noen som vet om det går an og spille film av på høykant, slik at telefonen ligger når jeg ser film. For å få utnyttet skjermstørrelsen? Hvis dere skjønner? Det funker det! Du velger på landscape på converter´n... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå