Petterahl Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Skal hjelpe en kamerat som vil lage en mappe privat så at ikke de andre kontoene har tillgang til den mappen, han er admin. Når man trykker "Gjør denne mappen privat" så går det ikke ann å trykke på den. Hadde vært sikkelig happy som noen kunne gi meg et raskt svar og hvordan man gjør det, skal nemelig forklare det over telefon. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Skal hjelpe en kamerat som vil lage en mappe privat så at ikke de andre kontoene har tillgang til den mappen, han er admin. Når man trykker "Gjør denne mappen privat" så går det ikke ann å trykke på den.Hadde vært sikkelig happy som noen kunne gi meg et raskt svar og hvordan man gjør det, skal nemelig forklare det over telefon. Tror du får spørsmål om å gjøre mappen privat dersom du setter passord på brukerkontoen. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Skal hjelpe en kamerat som vil lage en mappe privat så at ikke de andre kontoene har tillgang til den mappen, han er admin. Når man trykker "Gjør denne mappen privat" så går det ikke ann å trykke på den.Hadde vært sikkelig happy som noen kunne gi meg et raskt svar og hvordan man gjør det, skal nemelig forklare det over telefon. Tror du får spørsmål om å gjøre mappen privat dersom du setter passord på brukerkontoen. Nope, prøvde nettopp Lenke til kommentar
TCi Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Husk at det er bare brukerens sine dokumenter som kan gjøres private. Altså bare Mine Dokumenter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå