Lord_Linus Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Har en plextor brenner som har begynt å oppføre seg rart. Jeg kommer ikke inn i windows hvis skuffen på brennern er igjen, det virker som om den søker etter en cd-plate, det samme gjelder hvis jeg har en plate i. Og hvis jeg skulle være så heldig å komme inn i windows så fortsetter den å søke der også. Men den stopper opp å søke med en gang jeg løser ut skuffen, og maskinen begynner da å oppføre seg normalt. Jeg vet at brennern fungerte for et par dager siden da jeg brant ut en del ting jeg hadde fått med meg fra TG. Satt inn en ekstra HD på Tg, så nå står Dvd spilleren og plextoren på samme ide kabel vet ikke om det har noe å si? Lenke til kommentar
eught Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 har du sjekket at jumperen på dvd står på master og den på brenneren står på slave?(du kan også ha omvendt, hovedsaken er at de ikke må stå på det samme) jumperene finner du bak på enhetene. Lenke til kommentar
dragon Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 prøv å avinnstaller plex-tools Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå