Gå til innhold

Trenger ny serie


Anbefalte innlegg

Jeg har kommet til sessong 5 på Stargate, og jeg begyner nå å grue meg til jeg når slutten av sessong 7. Da må jeg vente på nye episoder. :dontgetit:

 

 

Jeg lurer på nå om det er noen andre serier som er noe liknende stargate. Helst ikke for gammle, og helst ikke for dårlige. Stargate er bare KONGE!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Holder på med sesong 7 av Stargate nå, og liker heller ikke helt tanken på å ikke kunne se 3-4 episoder i slengen når jeg føler for det.

 

Farscape har jeg sett en sesong av (hadde alle sesongene liggende på filserveren), men det dabbet skikkelig av etterhvert.

 

Babylon 5 og assorterte Star Trek-utgaver kan falle i smak. Ellers kan jeg anbefale ting som Nip / tuck, the shield, six feet under og smallville.

Lenke til kommentar

Ahh. Heldiggriser som enda har usette Stargate episoder igjen :yes:

 

Takk og lov er det ikke lenge til Sesong 8. Begynner samtidig en ny Stargate serie da som skal ta over for Stargate SG-1 da skuespillerene ikke orker mer. Den heter Stargate Atlantis. Blir ihvertfall 2 episoder i uka å se da :thumbs:

Lenke til kommentar
Farscape har jeg sett en sesong av (hadde alle sesongene liggende på filserveren), men det dabbet skikkelig av etterhvert.

Sesong 2 av Farscape sammen med siste halvdel av sesong 4 må (sammen med sesong 3 av Babylon 5) være noe av det beste som er lagd av sci-fi serier.

Lenke til kommentar

Hmm har selv lett litt etter en arvtager til stargate sg1, med mer eller mindre hell.

Er på sesong 7 av The outer limits nå, noe som viser seg og være en meget god serie, en del dårlige episoder men så mange bra. Sandkings blant annet:) Forskjellige selvsetendige episoder som sammen over mange sesonger flettes sammen til en stor historie om utenomjordisk liv.

Av andre serier kan jeg anbefale Dark Angel, John Doe var jo llitt artig, Riget, Red Dwarf, War And Remambrance. sjekk ut disse kanskje du finner noe du liker.

Lenke til kommentar

Farscape knuser alle de nevnte seriene, spesielt Star Trek TV seriene som av en eller annen merkelig grunn har gude :thumbdown: status i enkelte miljøer. Serien har også en badass kalt Scorpius :devil: som får Darth Vader til å framstå som Erna Solberg til sammenligning.

 

Farscape første sesong er forholdsvis laber og er ingen rød tråd i serien, når de nærmer seg sesong 2 begynner ting å falle på plass og mot slutten av sesong 3 kommer en trippel episode som er helt rått. Sesong 4 fortsetter i noe av det samme tempoet som sesong 3, og slutter...to be continued...

 

Skal ikke si noe om slutten på denne serien, men for de som ikke har fått det med seg så kommer det en 4 timers miniserie mot slutten av året, kalt Farscape: Peacekeepers War - kan bli gøyt :dribble: , de tømte bla Australia for pyro og måtte til Usa for å skaffe mer...

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...