-kga- Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har kommet til sessong 5 på Stargate, og jeg begyner nå å grue meg til jeg når slutten av sessong 7. Da må jeg vente på nye episoder. Jeg lurer på nå om det er noen andre serier som er noe liknende stargate. Helst ikke for gammle, og helst ikke for dårlige. Stargate er bare KONGE! Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har i hvert fall hørt masse bra om Farscape. Skal få sett noe selv en gang. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Holder på med sesong 7 av Stargate nå, og liker heller ikke helt tanken på å ikke kunne se 3-4 episoder i slengen når jeg føler for det. Farscape har jeg sett en sesong av (hadde alle sesongene liggende på filserveren), men det dabbet skikkelig av etterhvert. Babylon 5 og assorterte Star Trek-utgaver kan falle i smak. Ellers kan jeg anbefale ting som Nip / tuck, the shield, six feet under og smallville. Lenke til kommentar
opera Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Ahh. Heldiggriser som enda har usette Stargate episoder igjen Takk og lov er det ikke lenge til Sesong 8. Begynner samtidig en ny Stargate serie da som skal ta over for Stargate SG-1 da skuespillerene ikke orker mer. Den heter Stargate Atlantis. Blir ihvertfall 2 episoder i uka å se da Lenke til kommentar
adyton Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du har Fire Fly, men det er bare laget 15 episoder. Har bare sett 2 av dem. Men en jeg kjenner mener det er en bra serie og han har sett hele. Ble desverre tatt av i USA, men det skal lages en film. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Babylon 5 second that. Er halveis i siste sesong no...grusomt I say Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. april 2004 Forfatter Del Skrevet 24. april 2004 Nice, trur jeg må sjekke ut noen av disse. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 30. april 2004 Forfatter Del Skrevet 30. april 2004 Hotel Cæsar Kan ikke akuratt se noen likheter mellom såpe seiern Hotel Cæsar og action serien Stargate. Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Farscape har jeg sett en sesong av (hadde alle sesongene liggende på filserveren), men det dabbet skikkelig av etterhvert. Sesong 2 av Farscape sammen med siste halvdel av sesong 4 må (sammen med sesong 3 av Babylon 5) være noe av det beste som er lagd av sci-fi serier. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Hva med X-files da? Driver på sesong 4 jeg. Har tenkt til å begynne på stargate når jeg er ferdig med X-files. Siden jeg ikke får sett MC guyver så får stargate holde Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Startrek Next Generation og Babylon 5 er mine stemmer... om du føler at du ikke får nok Star Trek, kan du prøve Deep Space Nine ikke så værst det heller. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 1. mai 2004 Del Skrevet 1. mai 2004 Babylon 5 og Enterprise (den nye Star-Trek serien). Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Hmm har selv lett litt etter en arvtager til stargate sg1, med mer eller mindre hell. Er på sesong 7 av The outer limits nå, noe som viser seg og være en meget god serie, en del dårlige episoder men så mange bra. Sandkings blant annet:) Forskjellige selvsetendige episoder som sammen over mange sesonger flettes sammen til en stor historie om utenomjordisk liv. Av andre serier kan jeg anbefale Dark Angel, John Doe var jo llitt artig, Riget, Red Dwarf, War And Remambrance. sjekk ut disse kanskje du finner noe du liker. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 Farscape knuser alle de nevnte seriene, spesielt Star Trek TV seriene som av en eller annen merkelig grunn har gude status i enkelte miljøer. Serien har også en badass kalt Scorpius som får Darth Vader til å framstå som Erna Solberg til sammenligning. Farscape første sesong er forholdsvis laber og er ingen rød tråd i serien, når de nærmer seg sesong 2 begynner ting å falle på plass og mot slutten av sesong 3 kommer en trippel episode som er helt rått. Sesong 4 fortsetter i noe av det samme tempoet som sesong 3, og slutter...to be continued... Skal ikke si noe om slutten på denne serien, men for de som ikke har fått det med seg så kommer det en 4 timers miniserie mot slutten av året, kalt Farscape: Peacekeepers War - kan bli gøyt , de tømte bla Australia for pyro og måtte til Usa for å skaffe mer... Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 7. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2004 Skal til en seiner i dag som har mange av disse seriene. Da kan jeg... låne disse seriene av han. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 8. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2004 Har noen hørt om Andromeda og Battlestar Galactica? Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Andromeda var en serie som er vert og se. Den er ganske så kul. FÅr meg farscape om ikke lenge. Håper den er bra. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 kjøpte min første sesong med Stargate SG1, kjøpte Sesong 2, men Play var Out Of Stock, så nå må jeg vente på at den skal komme ut Lenke til kommentar
covah Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 Er ikke lenge til sesong 8 av Stargate begynner. Fredag 9. juli begynner den vanlige Stargate serien, og fredag den 16. juli sendes den 2 timer lange piloten til Stargate: Atlantis. Deretter går begge seriene hver fredag (til utpå høsten engang). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå