bjarters Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 System: AMD athlon 3000xp Hovedkort: Asus a7v333 Minne: 2 x twinmos-2700 512mb brikker Har akkurat kjørt programmet memtest86 og funnet ut at den ene ram brikken min gir en hel haug med feil. Kjørte først med begge brikkene så med en og en. Twinmos har livstidsgaranti, og jeg lurer på om det er vanskelig å få den ødelagte ram brikken erstattet av komplett på bakgrunn av memtest86 testen. Lenke til kommentar
Magnusha Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 har hørt at komplett må teste den først også vurdere det... men tror du skal du få byttet den.... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 jeg lurer på om det er vanskelig å få den ødelagte ram brikken erstattet av komplett på bakgrunn av memtest86 testen. Det kan sikkert Komplett svare på... Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg byttet min rambrikke til Komplett.no lett. Bare søk retur det, men du må vente til sidene deres blir ferdige.... PS: DU kan sikkert sende mail til [email protected]. Lenke til kommentar
bjarters Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 Takker for svar. Skal nok ta kontakt med komplett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå