Gå til innhold

problem med gjestebok

Anbefalte innlegg

Link til siden

På denne siden er det en feil med gjesteboken som er litt merkelig. Han som er hovedansvarlig for siden sitter med Opera og titter og han får opp denne feilen:

Gjestebok

Signer gjestebok | Oppdater 

Tilbake til toppen 

Warning: fopen(scripts/gb/data/index.php) [function.fopen]: failed to create stream: Permission denied in /hsphere/local/home/rariuz/bil.rariuz.net/gb.php on line 599

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /hsphere/local/home/rariuz/bil.rariuz.net/gb.php on line 600

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /hsphere/local/home/rariuz/bil.rariuz.net/gb.php on line 601

Warning: fopen(scripts/gb/ips/index.php) [function.fopen]: failed to create stream: Permission denied in /hsphere/local/home/rariuz/bil.rariuz.net/gb.php on line 607

Warning: fwrite(): supplied argument is not a valid stream resource in /hsphere/local/home/rariuz/bil.rariuz.net/gb.php on line 608

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /hsphere/local/home/rariuz/bil.rariuz.net/gb.php on line 609

Mens jeg som sitter med Internet Explorer vises den helt fint. Jeg har lagt inn et innleg i gjesteboka som jeg ser, men for han er siden helt bæsj.

Vi skjønner ikke helt hva som er galt siden det er bare for han det er mongo, eller om dette gjelder for alle med annen browser enn IE..

noen som har forslg til feil?

Enda en link

Endret av ace_ventuora
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...