tor_erik Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hei! Jeg har lastet ned demoen av Joint Ops, og skal til å spille. Så trykker jeg på "NovaWorld," men spillet klarer ikke tilkoble. Vet at det er en beta, men er dette et generelt problem? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hadde samme problemet selv.. du må slå av firewall.. så funker allt some det skal skal du se.... ( slå av spillet helst før du gjør det. fordi du må restarte spille uansett etter å ha slått den av (iallefall måtte jeg) ) Lenke til kommentar
IceCone Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Last ned den nye patchen! Da ordner det seg tenker jeg Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 hadde samme problemet selv.. du må slå av firewall.. så funker allt some det skal skal du se.... ( slå av spillet helst før du gjør det. fordi du må restarte spille uansett etter å ha slått den av (iallefall måtte jeg) ) Hmmm... Liker ikke å slå av firewall jeg. Får prøve patchen. Vi skrives når jeg har testet den... Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Jeg har oppdatert til siste versjon, men den kobler fortsatt ikke opp til noe. Noen som vet om det hjelper å åpne en eller flere porter i router'n? I så fall hvilke? Har forresten NGT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå