pcgutten Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg har 2 kabinettvifter. Hadde de i kabinettet en stund men etter der merka jeg at de ikkje hjalp noe spesielt. Så jeg tok de ut igjen. Greit det satt da og studerte kabinettet jeg tror jeg skjønnte poenget den vifta som skal stå der nede i vifteholderen fikk nesten ikke sugt inn luft. Den oppe bak fikk ikke luft ut nesten. Bak var det et minihull bare... Noen andre plasser der kabinettene har vifte plass hvor det er en del huller? Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 frem med drill så kjøper du stilige viftegriller på www.microplex.no Lenke til kommentar
Slednecks Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du kan jo borre egene hull ja.. Offtropic: Hva har dette med prosessor og overklokking og gjøre? Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 vist du mener der det er laget til til å ha vifter bakikabbisen med mange små hull er det bare og klippe/skjære den vekk, det er meget enkelt når du bare følger di ytterst hullene i sirkelen gjor det selv for 2 veke sia, merka stor forskjell med en gang men hva her dette med Prosessor og overklokking og gjøre? Lenke til kommentar
razer Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Noen andre plasser der kabinettene har vifte plass hvor det er en del huller? Du kommer ikke her å sier at du ikke klarer finne det på ditt eget kabinett? Men, du må nok skjære et par selv ja, kjøp en nibbling cutter på microplex og kutt ivei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå