scoot Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Mange har sakt at denne skjermen ikke duger.. ( at all ) til og ta bilder/filme med.. Og det er jo ergelig, siden telefonen passer meg ypperlig.. Så her kan dere skrive deres erfaringer / meninger om den skjermen! Lenke til kommentar
sew Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 alt for liten! kjøp heller 6600 omtrent samme tlf men bedre Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Skjermen har god fargedybde og god kontrast. Det er alltid lett mulig å se hva som er på skjermen. Men desverre er den for liten til (min mening) å gjøre mobilen interessant, og altfor liten med tanke på visning av bilder. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 alt for liten! kjøp heller 6600 omtrent samme tlf men bedre kjøp heller Px00. Først der kan vi begynne og snakke skjermstørrelse.. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Skjermen er med generelt høye spesifikasjoner, 65K fargers fullverdig TFT med høy kontrast og lyststyrke. Eneste negative med den er at den kun er 128x128 pixler, noe som er ganske lite til en så proff telefon. Men, den moser absolutt alle andre skjermer i samme størrelse. Lenke til kommentar
voluz Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Moser alle andre skjermer i samme størrelse ja.... ikke så rart det, er jo bare Nokia som lager så små skjermer, og det har de gjort i 5 år nå. Eneste forskjellen er at de har lagt til farger og gjort dem til TFT. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Moser alle andre skjermer i samme størrelse ja.... ikke så rart det, er jo bare Nokia som lager så små skjermer, og det har de gjort i 5 år nå. Eneste forskjellen er at de har lagt til farger og gjort dem til TFT. heheh! Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Som jeg har sagt utallige ganger før: Hvis skjermen er så stor som et frimerke trenger det ikke si NOE SOM HELST om KVALITETEN på skjermen!! E700 er bedre. Etter E700 kommer 6230. Den er MYE bedre en St55/St60 osv. Ja, den er litt i minste laget men kvaliteten er DRITBRA! Lenke til kommentar
eblth Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Nei ville heller hatt en 6600 så har jeg sagt det... Har nå levd med 7250 i et år, og takler snart ikke skjermstørrelsen... Off! Lenke til kommentar
TheIlluminated Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Skjermen på 128x128 går an å leve med, tro meg, jeg er utrolig overrasket over hvor god den skjermen faktisk er, det er veldig bra kvalitet på den. Bildekvaliteten på mobilen er ingenting å klage over, hvis man bare må ha en større skjerm så kjøp en annen telefon, men det er ingenting i veien med kvaliteten. Anbefaler den på det sterkeste, har brukt den i to uker nå. Hvis du kjøper den på nettet er det jo bare å sende tilbake om du ikke er fornøyd, det er vinn-vinn situasjon Lenke til kommentar
docbilbo Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 skjermen er meget god den! dere påpeker at den er liten.. men da får vel det bli opp til mobilkjøper hvor stor telefon han gidder å drasse rundt på. jeg vil tro at en av de viktigste grunnene til at nokia brukte denne størrelsen er pga designet. alt i alt er jeg meget fornøyd med alt på denne geniale telefonen. mvh torbjørn Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Angrer på ingen måte på at jeg byttet 6600`n ut med 6230.... Greit at skjermen er liten, men det gjør meg ikke så mye da telefonen er bra på nesten alle andre måter... (syns meny-knappen er knotete - lett å trykke feil) (6600 var den TREGESTE telefon jeg noensinne har hadd/prøvd!) Lenke til kommentar
oddi80 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hatt min 6230 i 2 uker nå. og er veldig fornøyd. Greit at skjermen er litt liten, men å si at 6600 er en mye bedre telefon er jo helt teit. Har 6600 Radio kanskje ? og den er jo så svær at en blir vindskjeiv når en har den i jakkelomma Lenke til kommentar
scoot Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Hatt min 6230 i 2 uker nå. og er veldig fornøyd. Greit at skjermen er litt liten, men å si at 6600 er en mye bedre telefon er jo helt teit. Har 6600 Radio kanskje ?og den er jo så svær at en blir vindskjeiv når en har den i jakkelomma Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg ville nok spyttet i noen lapper mer, og kjøpt 3660 eller 6600! du får mer for pengene! skjermen, er helt grei.. litt liten for å ta bilde, men ellers helt grei! Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Men, den moser absolutt alle andre skjermer i samme størrelse. mobileburn sier noe annet: For one, the display has been upgraded to a 65k color unit, even though it is still relatively small and only of 128x128 resolution. While this is still much better than the 4k color units Nokia had been using, it certainly is not one of the better 65k displays on the market. In fact, I would say it is one of the weaker ones. Full omtale på http://www.mobileburn.com/review.jsp?Id=714&source=HOMETOP Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Jeg ville nok spyttet i noen lapper mer, og kjøpt 3660 eller 6600! 3660 er billigere enn 6230.. Hvis det var sånn du mente. Og dessuten er det folk som ikke trenger symbian, men som vil ha mp3 spiller og radio. Innlegg 200 Endret 22. april 2004 av Redline_ Lenke til kommentar
Navy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Skjermstørrelsen på nokia 6230 er ikke så liten som mange skal ha det til. synes den funker fint jeg. Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hatt min 6230 i 2 uker nå. og er veldig fornøyd. Greit at skjermen er litt liten, men å si at 6600 er en mye bedre telefon er jo helt teit. Har 6600 Radio kanskje ?og den er jo så svær at en blir vindskjeiv når en har den i jakkelomma Detsom gjør at 6600 er en bedre telefon er Symbian OS! Det er bare genialt! Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Hvorvidt man liker skjermen eller ikke, er en høyst personlig ting. Det er ingen her som kan komme med et logisk resonemang (leve språkrådet ) som leder til en konklusjon alle er enig i. 6230 er en veldig bra telefon på de fleste områder. Og så er det opp til hver enkelt å bestemme om man vil ha stor eller liten skjerm. Jeg personlig liker ikke nokias series 40 grensesnitt og jeg syns ikke det blir bedre av at det brukes gjennom en liten skjerm. Men mange andre synes grensesnittet er genialt, og foretrekker liten skjerm slik at telefonen blir liten. Så dette er igrunn ikke noe vi her på forumet ikke kan hjelpe med, annet enn å komme med våre høyst personlige preferanser på området. Det blir litt som å diskutere om en telefon er bra når den har radio. Det er bare et spørsmål om hva du vil ha. Uansett anbefaler jeg alle som vurderer 6230 å komme seg i en butikk hvor man kan prøve den og gjøre seg opp en mening selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå