Vigji^ Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg dedikerer denne tråden til folk som har angst. Jeg er psykolog utdannet, og vil gjerne hjelpe. Skriv inn hva dine poblemer er og da kan jeg hjelpe deg. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hvis man har angst for å legge sine problemer ut offentlig på forumet, går det da an å sende en PM?? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Vigji: Hvorfor tror jeg at du ikke er psykologutdannet? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg får angst av denne typen tråder laget av skallekrymperer...... Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Eg får litt angst av jarmo.. Vigji: Hvorfor tror jeg at du ikke er psykologutdannet? Fordi at hvis han var utdanna psykolog, burde han skjønne at folk ikkje vil skrive åpent om problema sine på et digert forum.. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Angst.. Nei, seriøst, hvis du er psykolog, er det viktig å få utløp for sinne av og til? Blir man gal om man går rundt i ett år eller to uten å bli sur eller irritert for noe? Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Som opus har nevnt i bilforumet: "Lukter jeg et forumtroll?" Lenke til kommentar
Vigji^ Skrevet 6. august 2004 Forfatter Del Skrevet 6. august 2004 Det var dårlig med angst folk her på forumet! Det er bare kosligt! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Jeg har angst for wannabepsykologer med orddelingsfeil... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Psykolog meg i rævva. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 "Snakke-om-problemene"-doktor er vel som regel psykiater og ikke psykolog? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå