Ravn Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Digger Call of Duty, men har bare lånt det av en kompis. Har sett rundt og det koster fortsatt 4 laken . Mener dette er litt stivt for et spill som er så kort i utgangspunktet (tok ca en 4-5t å runde). Så fikk jeg øye på Medal of Honor - Warchest (Allied Assult, Breakthrough og Spearhead) for 450 eller noe? Så jeg lurte på hvor stor er egentlig forskjellen på CoD og MoH. Folka bak CoD har jo jobba med MoH så det er jo noe av det samme no? Noen som kan komme med noe vettugt om dette hadde det vært gromt. Digger CoD, men det er litt kort som sagt og jeg savner Omaha-beach. Story-messig er jo CoD suverent, hvordan står det til med M oH? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hva skal du med Omaha beach i COD når det er i MOH ? Det blir jo helt likt. Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 true true, men er MoH noe bra? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 etter dagens standard? nei..CoD er bedre...mer intenst, bedre grafikk og vel...mer gøy.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 true true, men er MoH noe bra? MOH er et av de beste spillene jeg noen gang har spilt, og i følge meg er det absolutt verdt å prøve. Om du vil kan du laste ned en demo, men last ned til MOHAA, den er best COD er mer up to date ja, men så er jo ikke det så voldsomt up to date det heller da... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Kjøp MOHAA pakken!! er knall fett! Men seyns CoD er bedre enn moh da, prøve en demo eller to du Lenke til kommentar
Dr.Gonzo Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Likte singelplayeren på MoHAA bedre, men multiplayer til COD er klart best, kjøp begge Endret 20. april 2004 av Dr.Gonzo Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Jeg spilte COD før jeg prøvde MOHAA, og må si det var ganske skuffende å spille MOH etter det. Så prøvde jeg Spearhead, og synes det var ganske kult egentlig, det ligna litt mer på COD. Den største forskjellen, etter min mening, er den intense spillopplevelsen du får i COD, MOH er ikke i nærheten. Lyden av granater, artillery, luftvern o.l. som knattrer ustanselig er helt ekstrem, du blir nesten sliten av å spille. Det eneste som kan sammenlignes er Bastogne brettet i Spearhead, hvor du må løpe sikksakk mellom .88's for å finne en medic. Noe annet som er irriterende med MOH, er at du ikke har samme sikte muligheten som i COD. Høyreklikk med musa får å se nedover pipa og gjennom siktet. Eneste skuffelsen med COD er at det er så kort, men jeg ville heller kjøpt det enn MOH. Lenke til kommentar
Thor_F Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Spilte masse MoH før og elsket det, både AA og Spearhead + Breakthrough. Etter at CoD kom i fjor høst har jeg kun spilt det. Singelplayeren var da helt rå (dog naturligvis for kort), men uansett gjorde effektene og den nye følelsen av å være en del av et lag den store forskjellen fra MoH. Nuvel, etter å ha spilt CoD i 4 måneder eller noe sånt, bestemte jeg meg for å teste good old Spearhead igjen, og jeg ble skikkelig overrasket over hvor forandret min opplevelse av det var blitt i løpet av denne relativt korte tiden - min standard var betraktelig høynet på noen få måneder med CoD, og nå dugde virkelig ikke MoH lenger. Det mest skuffende var måten nazi-soldatene beveget seg, det hele ble komisk når de tok ett skritt til venstre, skjøt noen skudd, for så å hoppe ett skritt til høyre, osv. Null troverdighet over det bevegelsesmønsteret. Feelingen av våpnene var også veldig skuffende. Lyden, muligheten til å sikte ned langs løpet og til å legge seg ned er også faktorer som gjør CoD til en bedre spillopplevelse. Multiplayeren har dessuten klart å holde på min interesse siden januar, og nå er den kanskje større enn noensinne. Det sier endel. Moralen må være at MoH var sjef da det kom ut, men nå er det fryktelig utdatert. CoD sparker rumpe, enkelt og greit. Tipper Brothers in arms da det kommer ut vil få en lignende posisjon ovenfor CoD som CoD idag har ovenfor MoH. Og da blir det litt av et spill! Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har svært tynne argumenter men jeg mener CoD er best ja! Lenke til kommentar
Shifty Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) CoD > MoH kommunityet i moh suger spill multiplayer :| Endret 21. april 2004 av Shifty Lenke til kommentar
Itw Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Mohaa er det beste multiplayer spillet! Men cod er mere up to date da, men jeg spiller mohaa på mitt 3 år jeg, enda ikke lei... Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hva skal du med Omaha beach i COD når det er i MOH ? Det blir jo helt likt. Nei, CoD er mye mer intenst og hadde fått mye mer ut av Omaha. Hadde de gutta laga det ville det nok ha blitt større og mye mye mer intenst, med flere detaljer som jagerfly som styrter på stranda, mer maskingeværild. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hva skal du med Omaha beach i COD når det er i MOH ? Det blir jo helt likt. Nei, CoD er mye mer intenst og hadde fått mye mer ut av Omaha. Hadde de gutta laga det ville det nok ha blitt større og mye mye mer intenst, med flere detaljer som jagerfly som styrter på stranda, mer maskingeværild. Så du mener Omaha beach ikke var instenst i MOH ? Var jo faktisk det eneste brettet som var morro og spille og som var instenst jo. Lenke til kommentar
The_evil_blue_toad Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ikke spesielt intenst i forhold til den lille franske byen i CoD. Litt mer i stil med stalingrad, mange soldater, men uten masse scripting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå