Idioteque Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Når jeg skal spille Far Cry @ multiplayer og har logga inn så skal jeg skrive inn CDkeyen, dette gjør jeg, men da kommer det bare etter en stund : CDKey vertification timeout, please reenter your cdkey. Dette problemet kom etter at jeg reinstallerte spillet...noen som vet hva jeg skal gjøre, ja jeg har kjøpt spillet originalt.. : Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Så CDkeyen virket før du reinstallerte spillet? Da kunne du jo prøvd å reinstallere igjen.. Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 uff...kan vel egentlig det, har bare ikke lyst... Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 problem solved, reinstallerte Lenke til kommentar
hhhhhhhh Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er det sånn at man alltid må skrive cd-keyen på nytt når man skal spille ubi spill på internett? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 nop..ikke til meg iallefall. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Er det sånn at man alltid må skrive cd-keyen på nytt når man skal spille ubi spill på internett? nei. du trenger bare åskrive inn cd-keyen første gang du spelar på internett (som med alle andre spel) men du må logge deg på med ubi soft accounten din kvar gang du skal spele på internett Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Dei for no klare å skrive cd-keyen rett , hadde problem med at det stod ø på cd-keyen men dei har jo ikkje ø i engelsk, så eg prøvde alle bostava som kunne ligne på det som o og b men fant ut til slutt at det var tallet 8 dei meinte. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Dei for no klare å skrive cd-keyen rett , hadde problem med at det stod ø på cd-keyen men dei har jo ikkje ø i engelsk, så eg prøvde alle bostava som kunne ligne på det som o og b men fant ut til slutt at det var tallet 8 dei meinte. er enig i det. det tok litt tid før eg klarte å tyde cd-keyen. men du trenger den heldigvis ikkje til singelplayer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå