FJERNET111 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Vel... vil ikke karakterisere noen av de som kule... men 50 Cent har ihvertfall trent et par ganger i sitt liv, i motsetning til de fleste beinrangel av noen BM-musikere Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Uhm, han har trent, so? Og jeg synes egentlig ingen som legger så mye vekt på image er "kule". Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Uhm, han har trent, so? Og jeg synes egentlig ingen som legger så mye vekt på image er "kule". Han er et litt mer aktivt menneske enn trøtte typer med liksminke Og nei... "imagebygging" er teit Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Stevie Ray Vaughn : Couldn't Stand The Weather - Track 1 : Scuttle Buttin' Han har også mye bra ellers,sammen med bandet Double Trouble.... Kan også nevnt Johnny Winter,helst live...kan ikke synge,men duverden for en blues-gitarist. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Uhm, han har trent, so? Og jeg synes egentlig ingen som legger så mye vekt på image er "kule". ey, ikke kom å si at f.eks Slipknot og Mudvayne IKKE er kule!!! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det at de legger vekt på image er ikke spesiellt kult, nei. Og jeg liker ikke Mudvayne. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 ey, ikke kom å si at f.eks Slipknot og Mudvayne IKKE er kule!!! Slipknot: "Vi er sinte og går med med masker og sier fuck you til alle" (eller noe i den duren) De har et nøye planlagt image, og de er langt fra kule. Min mening men... Øhm... jaja, litt offtopic her kanskje? Er man glad i kul gitarspilling kan man sjekke ut Steve Morse Band som lungemannen nevnte. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Slipknot har et tragisk og idiotisk image... ...men musikken deres liker eg Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Det at de legger vekt på image er ikke spesiellt kult, nei. Og jeg liker ikke Mudvayne. Hvordan er det egentlig mulig? Å ikke like Mudvayne... herre.. Ryan Martini er vel en av de mest innovative bassistene de siste årene innenfor metalsjangeren. men, men... nevne god gitargutt: Syntes faktisk Wes Borland (ex Limp Bizkit) er en fabelaktig gitarist. Han har vist mye godt oppetter årene. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) [OT]Wes hadde også ett bra image [/OT] Kanskje jeg som er stokk dum og har idiotisk smak i musikk, men starten på "Offspring - The Kids Arn't alright" (skiftet etter helt klar hinting fra HalTan) er nå tøff, er mye med gjennom hele sangen men spess startet, enkel men tøff. Endret 24. juni 2004 av bugbear Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 The Kids aren't OK er en KNALL låt. Lenke til kommentar
b0berg Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ride The Lightning har en litt kul solo Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Er man glad i kul gitarspilling kan man sjekke ut Steve Morse Band som lungemannen nevnte. Steve Morse har mye bra gitarspill ja. En annen som kan være verdt å sjekke ut, er Junior Brown. Han er også rimelig heftig på gitaren. mvh Pantera Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 [OT]Wes hadde også ett bra image [/OT] Hmm. Aldri skjønt det der jeg. Teater er visstnok en flott ting, men med en gang en musiker gjør noe lignende er det... eh, ja... "teit"? Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Kan også nevnt Johnny Winter,helst live...kan ikke synge,men duverden for en blues-gitarist. Så sant som det er sagt. Dessverre gjelder det syngingen, også. Men gitaren har han kontroll på. Det tøffeste er at han har samme fornavn som meg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Soloen på Led Zeppelin - Heartbreaker er jo rå Lenke til kommentar
TAAB Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Den vanvittige lange soloen på Strangelhold, av Ted Nugent. Antageligvis den eneste T.N låta jeg virkelig liker, men midtpartiet der blir jeg aldri lei. And if your house gets in my waaaaayyy, you know I'll burn it down! *hyler og synger som Nugent* Lenke til kommentar
GulliveR Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 AC/DC - You shook me all night long Eric Clapton - Layla (akustisk) Pink Floyd - Comfortably numb Lenke til kommentar
kiske Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Slipknot: "Vi er sinte og går med med masker og sier fuck you til alle" (eller noe i den duren) De har et nøye planlagt image, og de er langt fra kule. Min mening men... Lenke til kommentar
kiske Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 jeg DIGGER soloene på disse låtene: nightwish - end of all hope helloween - future world hammerfall - hearts on fire europe - ready or not metallica - disposable heroes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå