Dragon Hunter Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 Judas Priest - Johny be good Iron Maiden - Fear of the dark Ozzy - Mr. Crowley Queen - Show must go on Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. juni 2004 Del Skrevet 20. juni 2004 In Flames - The hive Dream theater - this dying soul Lenke til kommentar
Captain_Poon Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (Turbonegro) Euroboy på låta "Le Saboteur" er ok feit. Ellers har man Mark Tremonti "Stand Here With Me" Som er en genial musiker, synd han har "kastet bort" mange år på bandet "Creed". Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Norther - Final Countdown er mye råere.. Black metal cover.. Tviler på at soloen er bedre enn orginalen. John Norum spiller nok fletta av de fleste BM-gitarister..... mvh Pantera Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Tviler på at soloen er bedre enn orginalen. John Norum spiller nok fletta av de fleste BM-gitarister..... mvh Pantera Tja... soloen i final countdown er jo ikke så fantastisk vanskelig å spille da...Du trenger ikke å ha spilt så veldig lenge for å greie å spille den fint (1-2år kanskje) Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Iron Maiden live i heletatt har bra gitarsoloer. De har en tendens til å spille alt mye fortere live... utrolig tøft. Jeg er sikkert ikke den eneste som har lagt merke til det. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Iron Maiden - Powerslave!!!!!!! fins ikke makan Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 (endret) Det råeste med Meshuggah er jo rytmebruken, ikke akkurat 4/4 det går mest i der. Helt enig, Meshuggah er råe på rytmeskifter og bruk av skeive rytmer. Min yndling med M. er Stengah.... Erotomania med Dream Theater (som en har nevnt). Joe Satriani - Why (nr. 8 på "the extremist") er etter min mening GENIAL ... *gåsehud* Snakker vi gitar(soloer) kan vi ikke komme utenom Michael Romeo i Symphony X når han fyrer opp "Of Sins and Shadows" eller "Sea of Lies". EDIT: Jeg holdt nesten på å glemme: Steve Morse - Stressfest ---> Den må høres ! Endret 21. juni 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. juni 2004 Del Skrevet 21. juni 2004 Norther - Final Countdown er mye råere.. Black metal cover.. Tviler på at soloen er bedre enn orginalen. John Norum spiller nok fletta av de fleste BM-gitarister..... mvh Pantera Altså.. Det er mange BM gitarister som sitter og ruger på meir enn det dei får utspel for i balck-metallen. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hmm....sitter å hører på Norther akkurat nå. Låta 'Day Of Redemption'. Vil ikke kalle det black metal akkurat......ligner på In Flames i grunn....bra musikk. Så kanskje jeg skal trekke tilbake det jeg sa om gitaristen. Er Norther et svensk band? mvh Pantera Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Damn, får frysninger bare av å lese denne posten... Møe bra her! Aerosmith - Dream On Santana - Smooth Led Zeppelin - Kashmir Boston - More Than A Feeling The Eagles - Hotel California Lenke til kommentar
Shader Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Aerosmith - Dream On Endret 22. juni 2004 av Shader Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hmm....sitter å hører på Norther akkurat nå. Låta 'Day Of Redemption'. Vil ikke kalle det black metal akkurat......ligner på In Flames i grunn....bra musikk. Så kanskje jeg skal trekke tilbake det jeg sa om gitaristen. Er Norther et svensk band? mvh Pantera Norther går under sjangeren: "Tivoli-metal". Du tar et trommesett, en bassist, en vokalist, 3 synthister og 8 gitarer..... forresten, legg til 2 gitarerer til. Så setter du alle sammen opp på en karusell som går i hundre-og-skitfart så ber du de spille raskere enn den tidligere nevnte karusellen. Jeg kan ikke noe for det, jeg elsker den sjangeren. Norther, Children of Bodom m.m har levert sinnsykt mye fet musikk. Om dere vil høre om Northergitaristen har noe inne: Hør på "Darkest Time". Et par minutter inne i den sangen voldtar han gitaren sin noe voldsomt! Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 Hehe var på hjemmesidene til Norther nå... Skikkelig Matrix-stil med trenchcoats og pistoler på alle bildenen De er forresten finsk... og jeg må nok prøve å få hørt litt av de. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juni 2004 Del Skrevet 22. juni 2004 (endret) Hehe, det beste er at de ikke kaller det homePAGE, men homeDEATH! ooooh! forresten: *humre* Endret 22. juni 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Togo Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Enig med du, LarsP, tivolimetall er utrolig fett. Eternal tears of sorrow/Norther/Children of bodom er utrolig fete band, men utrolig like Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 forresten: *humre* Er det bare jeg som får latterkick av slike patetiske wannabeskummel-bilder? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 Er det bare jeg som får latterkick av slike patetiske wannabeskummel-bilder? *k9se f9se* Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. juni 2004 Del Skrevet 23. juni 2004 (endret) Synes faktisk at de er ti ganger så kule som f.eks: YOYOYOYOYO!!!!!! Sånne som han der skaper sånne som han her. åååå herre. Jeg er vanligvis en snill gutt, men slike gir meg lyst til å drepe!!! edit: link fikset Endret 23. juni 2004 av LarsP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå