Gå til innhold

Den beste gitarsoloen!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AC/DC - Whole Lotta Rosie

AC/DC - Let There Be Rock

 

enig, men hva med live-versjonen av Riff Raff fra If you want blood???

:dribble::w00t:

Jepp, helt sykt bra den og :thumbs:

Finnes så mange bra gitarsoloer fra Angus, det blir klin umulig å nevne alle. En ganske herlig en i Two's Up også, de fleste har sikkert ikke hørt om den sangen engang da...

 

"If you want blood" er også ståpels sang :)

Helt sykt å endelig ha hørt den live! :dribble:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Metallica - one

Norther - Darkest Time

det meste av Dream Theater, Pagans Mind og alle de andre runkerne.

Alt Zakk Wylde er med på... (drrlrlrlrlrllrlrlrlrlrlrrl, ca)

 

Men, de kuleste gitarsoloene har et svensk band som heter "Meshuggah". Her har vi et så bredt spekter av toner og musikalske krumspring... bare et ord som beskriver de der: GÅSEHUD....

 

PS: Bass-soloer er MYE fetere: LES CLAYPOOL 4 PREZ!!!

Lenke til kommentar
Men, de kuleste gitarsoloene har et svensk band som heter "Meshuggah". Her har vi et så bredt spekter av toner og musikalske krumspring... bare et ord som beskriver de der: GÅSEHUD....

Det råeste med Meshuggah er jo rytmebruken, ikke akkurat 4/4 det går mest i der. :)

hehe. Det er vel en av de mest, om ikke DET bandet som spiller mest kompleks musikk i verden... (ehhh, setning?)

 

Virkelig geniale de gutta der. Trommisen har jo laget sine egne trommer og. Sjuk jævel.

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Jaja, er så vanskelig å utpeke den aller beste gitarsoloen jeg vet om, så jeg sier bare den lengste jeg:

John Petrucci guitar solo (Dream Theater) fra Once In a Livetime. Åtte minutter lang, de spiller Peruvian Skies før Petrucci tar av og begynner å spille humlens flukt (eller hva den nå heter) osv. Like innvollkrønsjende og trynesmeltende hver gang. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...