jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Igjen, soloen på Stairway To Heaven er ikke slik som den er live. Den er slik som den er på plata. eh.. hæ? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 eh.. hæ? Med en gang noen sier "jeg liker ikke soloen på Stairway To Heaven", så begynner noen med "Da MÅ du høre den live omg omg!!11!". Eller for å ta det saklig ( ), så er det alltid noen som motsier denne meningen, og peker på noen av live-opptakene som er gjort og sier at "DER er soloen på Stairway To Heaven dødskul!". Men det er ikke originalsoloen på Stairway To Heaven, som altså burde brukes som mal på "soloen på Stairway To Heaven", det er vill improvisasjon fra Jimmy Page sin side. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Queen-Brighton Rock Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 Med en gang noen sier "jeg liker ikke soloen på Stairway To Heaven", så begynner noen med "Da MÅ du høre den live omg omg!!11!". Eller for å ta det saklig ( ), så er det alltid noen som motsier denne meningen, og peker på noen av live-opptakene som er gjort og sier at "DER er soloen på Stairway To Heaven dødskul!". Men det er ikke originalsoloen på Stairway To Heaven, som altså burde brukes som mal på "soloen på Stairway To Heaven", det er vill improvisasjon fra Jimmy Page sin side. Jeg sa aldri at han MÅTTE høre den live. Han sa han ikke hadde hørt den skikkelig og da tenkte jeg at jeg kunne anbefale han å høre den live, siden det er min personlige favoritt føler den er litt "råere" hvis du forstår hva jeg mener. og jeg vet også om en del andre som liker denne versjonen best. Men for all del jeg har ikke noe problem med at folk ikke liker sangen eller soloen for den saks skyld, prøvde bare å gi han et tips jeg. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Jeg sa aldri at han MÅTTE høre den live. Han sa han ikke hadde hørt den skikkelig og da tenkte jeg at jeg kunne anbefale han å høre den live, siden det er min personlige favoritt føler den er litt "råere" hvis du forstår hva jeg mener. og jeg vet også om en del andre som liker denne versjonen best. Men for all del jeg har ikke noe problem med at folk ikke liker sangen eller soloen for den saks skyld, prøvde bare å gi han et tips jeg. Nå pekte jeg ikke bestemt på deg, flere andre i tråden som har nevnt det samme. Men, for all del, jeg er 100% enig med deg. De aller fleste improvisasjonene til Jimmy Page er bedre enn de på albumene. Snålt, egentlig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Stairway To Heaven er like bra på studio albummet Synes jeg da. Mye, Myyye bedre live. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 Stairway To Heaven er like bra på studio albummet Synes jeg da. Mye, Myyye bedre live. Joa, men er fortsatt in love med studio versionen Men det er jo ikke mye som slår Jimmy Page live da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 http://guitar.about.com/library/bl100greatest.htm Fysj for en drittliste! Hverken Adrian Smith, Dave Murray eller Janick Gers er nevnt i det hele tatt der jo!! Og Kirk Hammet er faan meg 3 ganger på den forbanna lista Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 http://guitar.about.com/library/bl100greatest.htm Fysj for en drittliste! Hverken Adrian Smith, Dave Murray eller Janick Gers er nevnt i det hele tatt der jo!! Og Kirk Hammet er faan meg 3 ganger på den forbanna lista Sa aldri det var en bra liste. Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 21. september 2004 Del Skrevet 21. september 2004 http://guitar.about.com/library/bl100greatest.htm Fysj for en drittliste! Hverken Adrian Smith, Dave Murray eller Janick Gers er nevnt i det hele tatt der jo!! Og Kirk Hammet er faan meg 3 ganger på den forbanna lista Men derimot Free Bird med Lynyrd Skynyrd. Maks bra /me har plata Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Top Gun Anthem=goosebumps (hadde jo dobbelt betydning jo:wow:) Lenke til kommentar
andesam Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Dummi borgir - Metal Heart Lenke til kommentar
<BøNilzen> Skrevet 27. oktober 2004 Del Skrevet 27. oktober 2004 Angus Young er best til å spille soloer!!!! Der er så jækla fet på Stiff Upper Lip konserten (og de fleste andre også forsåvidt..) når han hopper rundt og spiller syke soloer. Det feteste er når han kaster seg på ryggen og spreller mens han spiller. AC/DC - Whole Lotta Rosie AC/DC - Let There Be Rock Enig! Let there be rock er så jækla fet. Ihvertfall live. Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 tears of the dragon (dickensen solo album) typisk maiden , helt usynlige overganger og før du veit ordet av det har du en rå og rask solo i en "balade" knall gd texst på den låta og faktisk.. afraid ti shoot strangers (maiden) synsik tekst og om mulig enda bedre solo. last ned og nyt Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 last ned og nyt Fyfy Du mener vel kjøp og nyt? Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 (endret) må nevne Hammerfall - Always will be, soloen i førsten der, den er nam nam, jeg ligger på gulvet i mørket og spiller den i mørket om og om igjen ( på gitar) Endret 1. november 2004 av skate4life Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 noen som kan sende meg eller legge ut Led Zeppelin - Stairway to heaven(live) vil høre den solo'en Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 Har du ikke hørt den? Vel.. Kom på msn! Lenke til kommentar
skidrow Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 mente så klart last den inn fra plata du har kjøpt ærlig for opptjente penger...oppfordrer ikke til ulovlig fildeling nei Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 1. november 2004 Del Skrevet 1. november 2004 mente så klart last den inn fra plata du har kjøpt ærlig for opptjente penger...oppfordrer ikke til ulovlig fildeling nei Det er bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå