Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Bare for å neven noen: Iron Maiden - Stranger In A Strange Land Iron Maiden - Hallowed Be Thy Name Iron Maiden - Powerslave Iron Maiden - Paschendale Iron Maiden - The Trooper Iron Maiden - Caught Somewhere In Time Iron Maiden - The Duellists Iron Maiden - The Wicker Man Iron Maiden - Aces High Iron Maiden - Sign Of The Cross Lenke til kommentar
T.L Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Min favoritt er nok led zeppelin- stairway to heaven, helst live. Ikke særlig orginalt, men den er SINNSYKT bra!! Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Dire Strairs - Money For Nothing Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 så altformange bra soloer og velge mellom! Lenke til kommentar
Saugen Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 (endret) dire strairs - money for nothing, gitarsoloen der er jo helt rå. ellers er det mange bra... med bla. iron maiden, manowar, metallica... Endret 11. september 2004 av Saugen Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 11. september 2004 Del Skrevet 11. september 2004 Iron Maiden - Brave New World Lenke til kommentar
Jan Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Er ikke så enormt stor fan av gitar soloer. Liker best jam og det som følger med der. Men igrunn hele Pink Floyd - Echoes (live in pompeii f.eks) er sinnsyk! Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Stairway to heaven(live) Nothing else matter, den er litt kort men veldig bra syns jeg. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 Stairway To Heaven er like bra på studio albummet Synes jeg da. Lenke til kommentar
AX_ Skrevet 17. september 2004 Del Skrevet 17. september 2004 http://guitar.about.com/library/bl100greatest.htm Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 18. september 2004 Forfatter Del Skrevet 18. september 2004 Stairway to heaven(live)Nothing else matter, den er litt kort men veldig bra syns jeg. Synes også at SWTH er best live.. Mye mere driv i den og den er mye "råere" også varer den mye lengre. Den versjonen på How The west was won plata er genial men klarer ikke å bestemme meg for om jeg liker den best eller den som er på Live dvden. Men for all del elsker soloen på studio albumet også! Lenke til kommentar
Purify Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Min favoritt er nok led zeppelin- stairway to heaven, helst live.Ikke særlig orginalt, men den er SINNSYKT bra!! Er det ikke Eric Clapton som har den? Jeg kan ta feil, though. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Min favoritt er nok led zeppelin- stairway to heaven, helst live.Ikke særlig orginalt, men den er SINNSYKT bra!! Er det ikke Eric Clapton som har den? Jeg kan ta feil, though. Hææ? Jimmy Page mener du vel? eller? Lenke til kommentar
Purify Skrevet 18. september 2004 Del Skrevet 18. september 2004 Hm, faen da. Det var sent, og jeg har "Eric Clapton - Stairway To Heaven" på spillelista i iTunes. Never mind. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 19. september 2004 Del Skrevet 19. september 2004 gammel post, men dog, blir helt sjokka her, ikke en har nevnt Ritchie Blackmore!! Sånn nå er det gjort Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 http://guitar.about.com/library/bl100greatest.htm Likte ikke helt den lista Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 (endret) vekk, sa folk Endret 12. februar 2009 av Acrid Lenke til kommentar
andesam Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 syntes ikke staiway to heaven soloen er så veldig bra jeg... Men jeg har bare hørt sangen et par ganger, og jeg vet ikke om jeg fikk med meg soloen ordentlig. Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 20. september 2004 Forfatter Del Skrevet 20. september 2004 syntes ikke staiway to heaven soloen er så veldig bra jeg... Men jeg har bare hørt sangen et par ganger, og jeg vet ikke om jeg fikk med meg soloen ordentlig. igjen, hør den live så kanskje du skifter mening Lenke til kommentar
Purify Skrevet 20. september 2004 Del Skrevet 20. september 2004 igjen, hør den live så kanskje du skifter mening Igjen, soloen på Stairway To Heaven er ikke slik som den er live. Den er slik som den er på plata. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå