AX_ Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Ingen som hadde noen gode soloer på banjo nei. Lenke til kommentar
jokkakim Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 sier bare en ting jeg: Metallica - Master of puppets Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. september 2004 Del Skrevet 2. september 2004 Synes Vietcong Theme er ganske fin: LAST NED Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 (endret) *..* Er ikkje det en rimelig bra banjosolo i tospann med en gitar i filmen hjortejegeren? No kan eg sei til mitt forsvar at det er seriøst lenge sia eg har sett den filmen, men eg har et svakt minne til det.. Endret 3. september 2004 av Whiteshit Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 eg liker veldig godt soloen in System of a Down's Nuguns. Den er akustisk da. Et slags gitarslektet armensk folkeinstrument, men eg liker den. Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 metallica.. master of puppets.. live from cidney! Lenke til kommentar
andesam Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 og metallica - fade to black... kan intro soloen </skryte> Lenke til kommentar
neb Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 og metallica - fade to black... kan intro soloen </skryte> ikke dårlig! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 3. september 2004 Del Skrevet 3. september 2004 kan intro soloen Den kan jeg og Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 kan intro soloen Den kan jeg og Jeg og. Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 kan intro soloen Den kan jeg og Jeg og. jeg og Lenke til kommentar
Purify Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 kan intro soloen Den kan jeg og Jeg og. jeg og Puslinger, jeg kan hovedsoloen. Og introsoloen, for den saks skyld. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 4. september 2004 Del Skrevet 4. september 2004 Puslinger, jeg kan hovedsoloen. STFU! *lære seg* Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 kan intro soloen Den kan jeg og Jeg og. jeg og Puslinger, jeg kan hovedsoloen. Og introsoloen, for den saks skyld. "big" words. jaja. Lenke til kommentar
andesam Skrevet 6. september 2004 Del Skrevet 6. september 2004 den hoved soloen er da ikke så vanskelig, tar bare litt tid å lære den... Er ikke så veldig rask mener jeg. Har bare ikke orka å øve på den.. Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 kan intro soloen Den kan jeg og Jeg og. jeg og Puslinger, jeg kan hovedsoloen. Og introsoloen, for den saks skyld. Oyoy.. så flinke dere er da.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 den hoved soloen er da ikke så vanskelig, tar bare litt tid å lære den... Er ikke så veldig rask mener jeg. Har bare ikke orka å øve på den.. Den er enkel, og til tider kjedelig. Men det er ikke så nøye, den er jo steike kul å høre på, da. Strat2K: Og..? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 7. september 2004 Del Skrevet 7. september 2004 Soloane i Opeth - Deliverance er sinnsvakt bra, samme med soloen i Opeth - Blackwater park Ellers har du jo ting som Yngwie malmsteen - Far beyond the sun Yngwie malmsteen - Baroque and roll Lenke til kommentar
STrat2k Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 den hoved soloen er da ikke så vanskelig, tar bare litt tid å lære den... Er ikke så veldig rask mener jeg. Har bare ikke orka å øve på den.. Den er enkel, og til tider kjedelig. Men det er ikke så nøye, den er jo steike kul å høre på, da. Strat2K: Og..? Kan lite metallica.. Liker best puddel rock o.s.v.. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 8. september 2004 Del Skrevet 8. september 2004 Soloen i White Lions - When the children cry (MEGET FIN SANG) er utrolig fin har nettopp lært meg den og er vel den første gitarsoloen jeg har lært meg (love) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå