Purify Skrevet 25. august 2004 Rapporter Del Skrevet 25. august 2004 http://www.trim.no/artikkel.php?id=221 <- Bra saker. Kunne jo faktisk hatt den som standardsticky eller noe. Med et par endringer, that is. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 26. august 2004 Rapporter Del Skrevet 26. august 2004 (endret) Evt. kan How To Ask Questions The Smart Way være grei lesning for endel som er litt ny her. Blibedit: De-stickied for å få litt mer plass i kategorien, link til tråden finnes nå her: http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=176376 Endret 5. september 2004 av Blib Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2004 Rapporter Del Skrevet 23. september 2004 En grei sjekkliste angående komposisjonen for de som legger ut ting til kritikk her. Kan hindre en del gjentagende ting fra kritikere.. Mening – at siden er planlagt og ikke "tilfeldig" Helskap – at den har ein hel og avsluttet form Sammenheng – at delene tilhører samme komposisjon Forhold – at delene står klart i forhold til hverandre; hva er en del og hva som er en annen en Balanse - at delene balanserer i forhold til hverandre Levende form – at det er liv og ikke monotoni Oversikt - at det ikke er flere deler enn vi kan ha oversikt over Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Mening er ikke alltid nødvendig. Sånne "jeg kjedet meg i går og laget denne. kan den brukes videre?"-tråder er selvsagt velkomne. Vi vet jo hva SirIce tenderer å finne på. Endret 24. september 2004 av jorgis Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. september 2004 Rapporter Del Skrevet 24. september 2004 Mening er ikke alltid nødvendig. Sånne "jeg kjedet meg i går og laget denne. kan den brukes videre?"-tråder er selvsagt velkomne. Vi vet jo hva SirIce tenderer å finne på. Var ikke helt den typen jeg siktet til, men.. Lenke til kommentar
anderlin Skrevet 1. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2005 (endret) Nå synes jeg tilbakemeldingene på forumet her begynner å bli litt for krasse igjen. Hva med at folk understreket at det er DERES mening de fremsetter, og er forsiktige når de anbefaler trådstarter å begynne på nytt? Eksempler: EDIT: Fjernet eksempler siden det ikke er nødvendig. Hvis ønskelig skal jeg finne dem frem igejn. Endret 1. mars 2005 av anderlin Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 1. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2005 Nå synes jeg tilbakemeldingene på forumet her begynner å bli litt for krasse igjen. Hva med at folk understreket at det er DERES mening de fremsetter, og er forsiktige når de anbefaler trådstarter å begynne på nytt? Trenger det å understrekes? En skriver ikke andres meninger når en kritiserer et design vel? Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 1. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2005 Nei, forhåpentligvis ikke. Men det er jo et par som blir påvirket av andres meninger. Spesielt de nye litt usikre. De som ofte kommer med kommentaren: Dette var fint! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 1. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2005 Og hvorfor kan ikke denne være Sticky ? Lenke til kommentar
N* Skrevet 1. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2005 nei da blir det så mange. det er perfekt med to slik som nå. Nå synes jeg tilbakemeldingene på forumet her begynner å bli litt for krasse igjen. Hva med at folk understreket at det er DERES mening de fremsetter, og er forsiktige når de anbefaler trådstarter å begynne på nytt? tja, skal være enig i at det hender noen få ganger. men bare noen få. kan jeg få se eksemplene? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 3. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 3. mars 2005 Hos meg er det tre stickyer, me uansett. Men denne bør være sticky! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå