Gå til innhold

Ati Radeon med nye serier

Anbefalte innlegg

En jeg kjenner kjenner en som jobber med Ati Radeon. Han sier at Ati skal lansere en ny serie om ikke så lang tid,det skal være 9900 serien 3 kort fra denne serien det være: vanlige 9900 med 128 mb minne, 9900 PRO med 256 mb minne og det vil slippes en Xt versjon med 512 mb ram!!!

Alt dette er ikke sikker informasjon men sansynlig informasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
En jeg kjenner kjenner en som jobber med Ati Radeon. Han sier at Ati skal lansere en ny serie om ikke så lang tid,det skal være 9900 serien 3 kort fra denne serien det være: vanlige 9900 med 128 mb minne, 9900 PRO med 256 mb minne og det vil slippes en Xt versjon med 512 mb ram!!!

Dette hørtes ikke så veldig sannsynlig ut. Dagens teknologi og arkitektur som Radeon 9800 bygger på, har vel allerede nådd taket med 9800XT-hastighet... Vi vet fra før at X800 (ny arkitektur) skal lanseres først i mai, og da er det vel særdeles usannsynlig at de også lanserer en ny serie på gammel arkitektur samtidig!

Altså, falske rykter.

Lenke til kommentar

Dette hørtes ikke så veldig sannsynlig ut. Dagens teknologi og arkitektur som Radeon 9800 bygger på, har vel allerede nådd taket med 9800XT-hastighet... Vi vet fra før at X800 (ny arkitektur) skal lanseres først i mai, og da er det vel særdeles usannsynlig at de også lanserer en ny serie på gammel arkitektur samtidig!

Altså, falske rykter.

enig der ja :green:

Lenke til kommentar

Dette hørtes rart ut spør dere meg. Tror ati har nok å gjøre med x800-serien akkurat. Og hvorfor.. HVORFOR skal de lage enda en serie med ny teknologi...

Dette er nok bare bullshit, eller så prater "sew" om x800 han også.. det vil jo i så tilfelle si at han duden i ATI surrer veldig...

Lenke til kommentar

Alt dette er ikke sikker informasjon men sansynlig informasjon.

Teknologien burde sakke ned på farten litt...Det skal ikke gå an å få det bedre enn nå! :blush:

mvh Stian_A

Lenke til kommentar
jeg har hørt rykter om 9900kort, som bygges på radeon x800's kjerne, skulle vel bli "billigkort" med massa ytelse for pengene...
vanlige 9900 med 128 mb minne, 9900 PRO med 256 mb minne og det vil slippes en Xt versjon med 512 mb ram!!!

Mismatch :dontgetit:

Det er ganske tydelig at Sew har hørt rykter om x800, bare under feil navn.

Endret av thoering
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...