FOOrK Skrevet 8. juni 2009 Del Skrevet 8. juni 2009 Savner bildene igjen, ellers ser det ut til å være en fin guide for oss nybegynnere Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 31. juli 2009 Del Skrevet 31. juli 2009 Jeg skiftet nettopp pluggene. De gamle hadde èn sånn "tapp" på toppen, de nye har fire. Skulle tro de var "fire ganger bedre ", men motoren nykker mer nå, selv om de andre var klar for utskiftning. Har jeg skrudd for svakt/hardt igjen? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ikke alle motorer klarer å fungere korrekt med de pluggene med fire elektroder. Dersom motoren har originalt èn elektrode, så bør du også bruke en plugg med èn elektrode når du bytter. Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ok, takk for råd. Kan det og få konsekvenser utover den ubehagelige nykkingen? Lenke til kommentar
gxi Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Ja, feil type plugger kan gi tennningsbank som sliter endel på motoren. Ellers vil en motor som går dårlig riste seg i biter over tid,. Lenke til kommentar
SunnyCloud Skrevet 1. august 2009 Del Skrevet 1. august 2009 Skal skifte med en gang . Bra jeg fikk dem gratis. Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 21. august 2009 Del Skrevet 21. august 2009 Kan noen legge ut nye bilder`? Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 Noen som har et tjuvtriks for å få ut tennpluggene? De sitter som eff på min bil. Har prøvd med både pluggnøkkel og skralle, men det blir for trangt til koppen på skrallen. Har kunnet tenkt meg å bruke skralle bare for å få ekstra moment, men.... Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Pluggnøkkel? Evt sånn ferdig pluggnøkkel på bilxtra så tar du på et rør på ene håndtaket så du får bra med moment Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 22. mars 2010 Del Skrevet 22. mars 2010 Noen mulighet til å få inn bildene igjen? Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Pluggnøkkel? Evt sånn ferdig pluggnøkkel på bilxtra så tar du på et rør på ene håndtaket så du får bra med moment Prøvde å hjelpe til med en vannpumpetang.... skiten av en nøkkel knakk ved roten. 1 Lenke til kommentar
dragon88 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 Hei. Har hatt motor fusking på min opel corsa 1999. Det som hjalp meg med og fikse dette var og rense med one shoot rens på gasspeldje. Etter det har motor gått veldig bra og kenguru kjøringer har blitt borte. Lite tips til dere andre.. Lenke til kommentar
Golwonman Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Hei, Noen som har tips vedrørende rykking fra diesel motor ved 2000rpm. Det skjer/merkes best i 4 gir, knapt noe i noen andre gir. Lenke til kommentar
Andgra92MT10 Skrevet 9. november 2016 Del Skrevet 9. november 2016 Hei. Har en Volvo V70 D5. 2004 mod. Når eg passere 2000 rpm er det nøkking så går bilen i nødmodus med gul trekat i displayet. Og har ingen reaksjon på gassen Dette skjer/merkes best i 4 gir, litt i 3 giret også. Og når eg tar av og på tenningen så er det vekke. Men med en gang Eg skal gi litt gass for å oppnå farten fortest mulig så går den i nødmodus igjenn. Noen som vet va som er gale? Setter stor pris på alle tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå