pooka2 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Jeg fikk mitt Canon A60 kamera i posten tidligere idag, og det virket helt fint intill jeg skrudde på igjen... da var skjermen helt sort! jeg så ikoner og jeg kunne gå inn på menyen osv, men jeg så ikke noe bilde. ikke kom det frem noe bilde heller hvis jeg knipset et.... er det noe jeg kan ha stilt inn? Endret 20. april 2004 av danna Lenke til kommentar
Drake Ramore Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du kan ikke ha kommet i skade for å stille av visning av bildet etter at det er tatt i menyen og kommet borti DISP-knappen slik at du bare får grafikk på LCDen når du f.eks. trykker på FUNC? Manualen er ganske fyldig og dekker også hvilke innstillinger som huskes når du skrur av og deretter på kameraet. Lenke til kommentar
pooka2 Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Nei, jeg tror nok ikke det altså. Alt er helt svart før jeg tar noe bilde og, også hører jeg en sånn "klikke" lyd fra linsa... Jeg antar at kanskje noe har hengt seg opp! Jeg kan ikke ha stilt inn noe feil alikevel, for jeg har sjekket alt som det går ann å stille på... Burde jeg kanskje ta kontakt med netstedet jeg kjøpte kamera? Jeg har det, men jeg har ikke fått noe respons enda. Håper jeg kan få byttet det, for det her var sært ass! -Danna- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå