theGambler2003 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 trenger hjelp...!?! #midtdel { border: 0px solid; background-image:url('bilder/midtdel.jpg'); background-repeat: no-repeat; background-color: #372E4D; text-align: left; width: 710px; height: 373px; padding: 4px; padding-right:0px; margin-right:0px; padding-bottom:0px; margin-bottom:0px } når jeg setter padding: til 4 px så får jeg problemer i netscape, men det går fint i explorer. I netscape så flytter den hele rammen 4 px til venstre. http://home.online.no/~chria-p/index.html er det noen som kan hjelpe meg? satser på det..! mvh Chris Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Har du prøvd å bruke margin på den aktuelle sida, og padding ellers? Det fiksa et lignende problem hos meg... .div { margin:0px 20px 0px 0px; padding:20px 0px 20px 20px; } Edit: Samme feil dukker forresten opp i FireFox. Endret 20. april 2004 av NMI on XTC Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Vil bare anbefale deg en liten ting: Sett hele designet inni: .container { width: [designets bredde]px; margin-left: auto; margin-right: auto; } fordi boksene står på annenhver side i Opera (har du sett siden i Opera?) Om du setter dem i containeren, vil du "låse dem fast". Lenke til kommentar
theGambler2003 Skrevet 20. april 2004 Forfatter Del Skrevet 20. april 2004 takk for tipsene! har lagt opp siden nå slik at jeg bruker container. Det løste faktisk problemet, fordi nå flytter den ikke midtpartiet til venstre. mvh Chris Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå