rottert Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Har audigy 2 ZS og har problemer med at lyden spraker og knitrer både i spill og avspilling av digital lyd. Prøvd å oppgradere driverne uten hell. Noen som har noe formening om hva det kan være? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg har akkurat fått samme problemet med mitt audigy 2 retail.... Trodde det var den gamle forsterkeren som ikke ville mer, men den gang ei.. Fortsatt ingen som har noen formening om hva problemet kan være? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 sett mute på en og en "kanal" i volumecontroll, og se hvem som forårsaker knitring Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg tok en rs, og det virker til å funker nå. Fortsatt alt for dårlig.. Jeg opplevde ikke slik med ac97 integrert chip engang! Legger inn driver patch nå.. Så om det hjelper.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg tok en rs, og det virker til å funker nå. Fortsatt alt for dårlig.. Jeg opplevde ikke slik med ac97 integrert chip engang! Legger inn driver patch nå.. Så om det hjelper.. RS? Fulgte du tipset mitt i det hele tatt? Lenke til kommentar
Ne_On Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) har også samme problem med audiogy 2.. men det er bare i avspilling av Mp3s. har ikke oppdatert driverne ennå! men burde det fixe problemet? Endret 21. april 2004 av Ne_On Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg veit ikke om det hjelper og legge inn nye drivere, men det kan hende jeg finner ut om det ikke funker.. Får håpe jeg slipper det da. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg hadde også noen "skrape/knitre" problemer med mitt Audigy1 kort. Grunnen til det var faktisk raid-hd driverne i windows. Oppgraderte disse og alt har vært fint siden. Dette er jo en stund siden nå men kanskje kan ditt problem skyldes noe lignende? Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Kan være.. Nå har ikke jeg enablet raid, annet enn at det er mulighet for raid på sata kontaktene. Uansett så funka det etter en restart, og for sikkerhets skyld så la jeg inn nye drivere. Lenke til kommentar
mJ_Msv Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har ikke audigy2 selv, men opplever lignende problemer med mitt sb live kort, og problemet er enkelt og grett dårlig kontakt i lydinngangen... prøv å røsk litt i ledningen mens du hører musikk, så hører du fort om det er der problemet ligger, dvs det knitrer mer/mindre når du rører på kontakten, det gjør det her ivertfall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå