shnilsen Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hver gang jeg slår på pc'en så har startsiden endret seg. Prøver å endre i verktøymenyen men den endrer seg igjen neste gang jeg starter maskinen. Hva kan jeg gjøre for å slippe dette problemet? HJELP!! Lenke til kommentar
Bussemann Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Hadde det samme problemet, men brukte ett program som heter StartPage Guard. Da ble alt bra. Lenke til kommentar
Becks69 Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 hva med siden som kommer opp når en har søkt på en side som ikke finnes eller er nede... jeg får opp bestofweb.com, andre jeg kjenner har mange andre sider... Lenke til kommentar
So|o Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 (endret) Hver gang jeg slår på pc'en så har startsiden endret seg. Prøver å endre i verktøymenyen men den endrer seg igjen neste gang jeg starter maskinen.Hva kan jeg gjøre for å slippe dette problemet? HJELP!! Maskinen er sikkert full av spyware. Søk gjennom maskinen med Ad-aware. Det hjalp meg da jeg hadde samme problem Endret 20. april 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Scan med ad-aware og spybot s&d (husk å oppdatere dem først). Installer spywareblaster (oppdater den jevnlig) så slipper du at det gjentar seg. Lenke til kommentar
Marik Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Bruk Ad-aware og fjern haken i Control panel/internet options/advanced/enable third-party browser extensions… Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Du slipper alt dette tullet hvis du bruker opera, pluss at det er mye mer brukervennlig og stappet med funksjoner, Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 wuu: beste forslaget til nå... Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hehe! Smak og behag det vettu Lenke til kommentar
reybr Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 CWShredder http://www.spywareinfo.com/~merijn/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå