IntelAmdAti Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 http://www.gainpublishing.com/about/ Trykk på "Click here" linken på siden for å se demo av hvor bra Gator er og hvorfor nettopp du må laste det ned. Enjoy! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Gator\Gain er HAT! Måtte de ansvarlige brenne Lenke til kommentar
Kimius Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 i don't get it..... er det bare jeg som er dum? ps: sist jeg sjekka var gator en av de verste spyware progsa jeg noengang har fått på maskinen... Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Er dette virkelig Gatorsiden? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 20. april 2004 Del Skrevet 20. april 2004 Virkelig artig: Pop-Up Windows appear as windows in the foreground on the computer screen. The average GAIN subscriber sees less than one pop-up ad per week. Bruker google sin popup stopper jeg.. ser ikke en pop up i løpet av 1 år en gang Lenke til kommentar
Humbug Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Skal fordelen ved å laste ned gator være å få popups. Kan gi adressen til noen som ikke har peiling på data og si det er viktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå